אלטרנטיבות פרסום לגוגל ופייסבוק
אלטרנטיבות פרסום לגוגל ופייסבוק.jpg


האם אתה מכיר את כל הפוסטים בבלוג על הגדלת 666% של שיעורי ההמרות ב- AdWords, עלייה לצייד מוצרים 4 פעמים ביום אחד, והבטחת מימון VC על ידי שכירת סופר?


זה אינו אחד מהם.


היו לי תקוות לכתוב אחד, אבל מה שעשינו במקום זה היה בלגן מטורף.


טוב, כמעט.


כסוכנות ממוקדת AdWords שזה עתה נולדה, רצינו להשתמש בכמה ערוצי PPC אחרים כדי להגדיל את רשימת הדוא"ל שלנו ואת קהל הלקוחות שלנו.


די אירוני, נכון?


כעת, אתה עשוי להיות אחד המפרסמים הבודדים שצלחו את הצלחתם ב- AdWords ופשוט לא יכולים להוציא עוד רווח מרשת המודעות הגדולה בעולם.


אם כן, אתה נדיר בערך כמו "pegacorn" של טיילור סוויפט.


תחפושת ליל כל הקדושים טיילור סוויפט פגקורן משותפת באינסטגרם


לאלו מכם שאין להם מושג מה זה פגקורן, זה תערובת פגסוס וחד קרן.


כן, הם אכן נדירים מאוד.


אך פוסט זה אינו עוסק ב- AdWords. מדובר באפיקים אחרים שבהם אתה יכול להשתמש בכדי להוביל יותר לידים, המרות ומכירות כדי להגדיל את העסק שלך; אני מקווה, בתוספת של 572%.


החלופות של AdWords שאנו הולכים לכסות היום אינן בדיוק מנועי חיפוש. למעשה, הם דומים יותר לאלטרנטיבות לרשת המדיה של AdWords שמקבלות תוצאות באמצעות מיקוד דמוגרפי.


התייעצות עם ניל פאטל

ראה כיצד הסוכנות שלי יכולה להביא כמות עצומה של תנועה לאתר שלך


SEO - לפתוח כמויות אדירות של תעבורת SEO. ראה תוצאות אמיתיות.

שיווק באמצעות תוכן - הצוות שלנו יוצר תוכן אפי שיקבל שיתוף, יקבל קישורים וימשוך תנועה.

מדיה בתשלום - אסטרטגיות בתשלום יעילות עם החזר ROI ברור.

הזמן שיחה


ראה, לא רצינו להשתמש בחלופות שאנשים כבר דיברו עליהן. רצינו לחפש כמה ערוצי מודעות חדשים שלא כתבו עליהם כל כך הרבה.


פייסבוק היה ברור, אז לא רצינו לעשות זאת.


מודעות Bing היו ברורות, ולכן מחקנו את זה.


בפוסט זה לא נסתכל רק על 7 חלופות AdWords, אלא על מה שעשינו כדי להיכשל, כך שתוכל ללמוד מהטעויות שלנו.


בואו נתחיל.


בוחרים את מגנט העופרת שלנו

כמו כל דבר שיווקי, אם ההצעה שלך היא שטויות, אף דף נחיתה מעוצב להפליא לא יכול להציל אותך.


ידענו שעלינו ליצור מגנט עופרת שיגרום לאנשים להתרגש, ואם אנחנו חכמים, מגנט עופרת שלא נוצר קודם לכן.


במשך כל שנות עבודתי ב- AdWords, תמיד נשאלתי השאלה: "מה אנחנו יכולים לעשות כדי להשיג יותר לידים טלפוניים?"


מכיוון שלא נכתב הרבה בנושא, חשבתי שזה רעיון מבריק.


לכן יצרנו מדריך כיצד ליצור יותר לידים טלפוניים באמצעות AdWords ואופטימיזציית שיעור המרות.


בסופו של דבר הוא היה באורך של 60 עמודים, עם 32 רעיונות שונים על AdWords ואופטימיזציית המרות.


מגנט העופרת


לכן, לאחר שנעשה את המדריך שלנו, היינו צריכים ליצור דף נחיתה.


למדנו דפי נחיתה אחרים של מדריך/ספר אלקטרוני וקראנו גם את "8 דוגמאות למה לא לעשות בדף הנחיתה של ספר אלקטרוני" של אריק סלואן.


בסופו של דבר סיימנו את יצירת המופת הזו של דף נחיתה: http://grow.klientboost.com/get-more-phone-leads/.


למצוא שותף ולהרגיז כמה אנשים

עם סיום המדריך ודף הנחיתה, ידענו שנוכל להצליח עוד יותר אם נמצא חברה/שותף גדול יותר שיסייע בקידום המכירות.


מכיוון שהמדריך עוסק ביצירת יותר לידים טלפוניים, איזו חברה טובה יותר מפתרון ניתוח מעקב שיחות?


בתעשיית ה- PPC מעקב אחר שיחות הפך פופולרי יותר ויותר על מנת להבין אילו מילות מפתח, מודעות ומיקומים גורמים לטלפון לצלצל.


אז, עשיתי מה שמישהו אחר היה עושה, והקדמתי קצת את עצמי.


התחלתי לפנות לכל החברות המוכרות למעקב אחר שיחות במקביל.


זו הייתה טעות ענקית.


חברות כמו CallRail, DialogTech (לשעבר IfByPhone), Invoca, CallTrackingMetrics, Marchex, CallSource ו- Century Interactive קיבלו מאיתנו אימייל עם תמונה בהזמנה אישית כמו זו:


callrail klientboost


מכיוון שאנו חברה קטנה וחדשה, לא חשבנו שמישהו יגיד כן.


אבל, כולם אמרו שכן.


בסופו של דבר בדקנו את מספר העובדים ומספרי המימון ב- CrunchBase כדי להחליט עם מי עלינו לשתף פעולה.


זו לא הייתה החלטה קלה, אבל הצלחנו מאוד עם Invoca וגילינו שמדובר בחברה קרובה שבסיסה בסנטה ברברה, קליפורניה. הם גם מעניקים כמה לקוחות רציניים (עליהם נדבר מאוחר יותר).


כשהמדריך נעשה, דף הנחיתה נעשה ושותפו, הוא עבר לחלופות של AdWords:


1 - מודעות רדיט

ל- Reddit יש קהילת מבקרים מאוד מעורבת וחכמה, אך פלטפורמת המודעות שלהם היא איומה.


בתוכו אתה יכול להחליט לאילו ערכות משנה אתה רוצה למקד (שהן דפי קהילה קטנים יותר ונישתיים המסתובבים סביב נושאים מסוימים).


עבור המדריך שלנו, החלטנו למקד לעריכות המשנה של /PPC ו /AdWords, אך הבנו במהירות שכל משבצות המודעות התמלאו במשך שלושת החודשים הקרובים.


מכיוון ש- Reddit מאפשרת רק מקום מודעה אחד לכל תת -עריכה, החלל הופך לצפוף במהירות.


בחרנו בעריכות משנה של /פרסום ו /AdOps.


התוצאות אנחנו די עגומות:


תוצאות עגומות


ווקיבלתי 66 מבקרים ושתי הורדות מדריך בסך כולל של 43 $. זהו מחיר לרכישה של 22 דולר.


הופעות מול קליקים jd


היינו מוציאים יותר אם הייתה לנו הזדמנות למקד לעריכות משנה שהיו רלוונטיות יותר למדריך שלנו, אבל זה קשה לעשות זאת כאשר Reddit לא אומרת לך אילו ימים זמינים או פתוחים לפרסום.


עכשיו, זה לא אומר שמודעות Reddit לא יעבדו עבורך.


יש כמה (אם כי מעטות) דוגמאות לאנשים שהשתמשו בהצלחה במודעות Reddit כדי להניע מכירות והמרות. מי שבולט הוא ריאן לודקה.


הוא הזניק את עסקיו הבשרניים והרוויח מכירות של 2,200 דולר מהשקעה של 400 דולר.


הסיפור התחלק לא מעט, ואחרי שקרא מה הוא עשה, התברר שמה שאנחנו עושים עם המדריך שלנו לעולם לא יצליח אם לא נגיע לקהל הנכון.


כפי שציינתי קודם, Redditors הם אנשים חכמים במיוחד. הם לא יכולים לעמוד בקידום עצמי. נראה שמודעות Reddit פועלות בצורה הטובה ביותר כאשר אינן מודעות כלל, אלא תוכן מועיל בפועל.


עברנו לשלב הבא:


2 יאהו! מודעות

מודעות ג'מיני של יאהו


Yahoo! תאומים היא התשובה של Yahoo! לפרסום מקורי.


היה לנו קצת מזל עם הפלטפורמה הזו לחלק מהלקוחות שלנו, אז חשבנו שזה יהיה דבר בטוח עבורנו.


מדריך מוביל טלפון yahoo gemini


קיבלנו 281 מבקרים ו -2 הורדות מדריכים בסכום כולל של $ 212.24. זהו מחיר לרכישה של 106.12 $.


בתוך פלטפורמת Gemini, אתה יכול להגדיר את מסע הפרסום שלך סביב אחד משלושת המטרות:


בקר באתר שלי

הכירו את המותג שלי

הורד את האפליקציה שלי

בחרנו "בקר באתר שלי" ויצרנו מודעה שרצינו להציג.


לאחר מכן בחרנו את שיטת המיקוד ובחרנו באנשים המתעניינים ב> שירותים עסקיים> שירותים עסקיים.


ורק כדי לוודא שיש לנו קצת שליטה, זרקנו כמה מילות מפתח לאנשים שמחפשים:


אנשים שמחפשים קופסא


אז מה קרה?


Yahoo! מודעות Gemini אינן המודעות הממוקדות ביותר, ובדיוק כמו מודעות Reddit נראה שהן פועלות בצורה הטובה ביותר כאשר הן מתאימות לנושאים בדף המכוסה.


ברור שכוונת מילת המפתח מרשת החיפוש של Google AdWords אינה זהה לזה של פלטפורמה זו.


אבל, כשעיוורון באנרים אינו עושה דבר אלא להגדיל, הפרסום המקורי כמו פלטפורמת ג'מיני אמור להמשיך ולצפות.


מודעות צילום מסך גבר מחזיק סמ"ק


להלן דוגמה למה Yahoo! מודעת תאומים נראית


הפעם השלישית הייתה הקסם:


#3 - מודעות טוויטר

אוקיי, אז נגענו פעמיים, אבל היינו רק 463.48 דולר.


לאחר מכן היו מודעות טוויטר, ילד, הייתה לנו חוויה טובה בהרבה.


קיבלנו 678 מבקרים ו 14 הורדות מדריכים בסך כולל של 532$. זהו מחיר לרכישה של 35 $.


מדריך לידים לטלפון טוויטר חדש


אז מה קרה?


מה שמצאנו הוא שהקהל בטוויטר היה הרבה יותר מרתק ומתעניין בבעיה שעזרנו לו לפתור.


מיקדנו לעוקבים של בלוגים בולטים כמו Unbounce, Crazy Egg וסוכנויות AdWords המתחרות. גילינו שרוב ההורדות הגיעו מסוכנויות אחרות, לא מלקוחות פוטנציאליים.


לכן, למרות שהייתה לנו עלות נמוכה יותר להמרה, לא יכולנו להמיר את הרכישות האלה ללקוחות, אולי רק כמה מעריצים חדשים.


אבל, אל תתנו לזה לעצור אתכם.


מודעות הטוויטר הולכות וגדלות בפופולריות שלה, וזוהי פלטפורמת מודעות קטלנית כאשר אתה מתמקד בהובלת המודעות שלך עם השכלה וערך.


עניין לאורך זמן


זו עלייה מתמדת בריבית


לא תמצא מחסור במחקרים ובפוסטים מעמיקים כיצד להניע המרות באמצעות טוויטר.


זו אחת החלופות הטובות יותר ב- AdWords.


מה היה הלאה?


4 - בייסלאדס (BuySellAds)

אוקיי, אז התחלנו לראות מגמה מדוע המדריך שלנו לא מתפקד כמו שקיווינו (נסקור את זה בסוף). אבל זה לא היה מונע מאיתנו להמשיך את הניסויים.


הבא היה פלטפורמת רכישת המדיה של BuySellAds.


BuySellAds מאפשר לך לקנות הופעות על בסיס הצעות מחיר לאלף הופעות (CPM) מאתרים בעלי אתרים איכותיים שאינם רוצים להיות זולים יותר מרשת Google AdSense.


מכיוון שבשלב זה הבנו שרוב ההורדות שלנו הגיעו מאנשי סוכנות שיווק, חשבנו שהמיקוד המושלם הבא יהיה Journal Search Engine (SEJ).


מנוע חיפוש מדריך טלפונים מוביל


קיבלנו 534 מבקרים ו -3 הורדות מדריכים בסך כולל של 310 $. זה מחיר לרכישה של 99 $.


זה היה רחוק מההצלחה של מודעות הטוויטר שלנו קודם לכן.


להלן מבט על לוח המחוונים הפנימי של BuySellAds ועל שיעור הקליקים הנמוך:


נתונים סטטיסטיים של יומן מנועי חיפוש


כעת, הדבר המגניב ביותר ב- BuySellAds הוא שיש לך המון אפשרויות בכל הנוגע לאתרים מסוג "מוביל מחשבה".


החיסרון הוא שאתה קונה מספר הופעות בעלות גבוהה וקבועה שבדרך כלל עובדת הכי טוב עם חיכוך נמוך/תוכן בעל ערך שמכניס אנשים למשפך השיווק שלך ממש מוקדם.


סביר להניח שאנשים אלה אינם במצב "מוכן לקנייה".


משהו שכדאי לזכור כשאתה משלם באמצעות עלות לאלף הופעות הוא בחירת מקומות מודעות הנמצאים מעל הקפל.


אם לא, יש לך סיכוי לצבור את ההופעות שלך עם עוד פחות אנשים שרואים את המודעה שלך בפועל.


5 - מודעות סטאמבלאפון

הוא אתר כל כך מהנה ומדהים להחלקה ללא שכל.


קצת כמו טינדר, אבל לכל נושא שאתה עוסק בו.


הדבר הגדול במודעות StumbleUpon הוא שאתה באמת יכול להשיג כמה מבקרים בהיקף גבוה, ואם יש לך מזל, מעורבות נהדרת.


קיבלנו 543 מבקרים ו -6 הורדות מדריכים בסכום כולל של $ 132. זהו עלות של 22 דולר להמרה.


אבל, פשוט לא ראינו את ההתקשרות הזו.


למעשה, הזמן הממוצע באתר מביקור StumbleUpon לא היה אפילו שנייה אחת.


זה היה פחות משנייה אחת.


נתקל בסטטיסטיקה כל כך גסה


אפילו לא ידעתי ש- Google Analytics יכול להיות כל כך גס רוח


האם זה בגלל שדף הנחיתה שלנו היה כל כך משעמם או בגלל שהרושם הראשון היה כל כך גרוע?


או שזה בגלל שאנחנו לא צריכים לצפות להשתמש במודעות StumbleUpon ככלי המרה, אלא בתור יותר כלי גילוי בלוגים, כפי שמציע מאמר זה של ניל פאטל.


#6 - לינקדאין

אוקיי, בשלב זה, בהחלט הבנו שאולי בחרנו נושא מדריך שהוא קצת נישה מדי.


אבל, כדי לנסות זאת אחרונה, פנינו ללינקדאין וניסינו לכוון לאנשים שיאהבו יותר הפניות טלפוניות - אנשי מכירות.


מדריך לידים טלפוני מקושר חדש


קיבלנו 67 מבקרים ו -7 הורדות מדריכים בסכום כולל של 211.44 $. זהו מחיר לרכישה של 32.64 דולר.


אוקיי, לא כזה נורא, אבל בהחלט גם לא בר קיימא.


למרות שהקמפיין התנהל כשבוע בלבד, ראינו CTRs הגונים של 0.234%, וזה די גבוה עבור לינקדאין. ובכל זאת, פשוט לא היה הגיון להמשיך לפעול מכיוון שהעלות לקליק הייתה סביב 9.81 $.


אז, זה היה החלופה הטובה ביותר של AdWords מכולן:


7 - קידום שותפים

זוכרים שביקשתי בטעות מכל חברות הניתוח למעקב אחר שיחות לחבר איתנו כוחות במקביל? ושהגענו בסופו של דבר עם Invoca?


ובכן, לא רק שיצרנו שותפות מדהימה שיכולה להמשיך לצמוח בעתיד, אלא ש- Invoca שלחה את המדריך שלנו בן 60 עמודים לכל רשימת הדוא"ל שלהם.


תוצאות?


מדריך טלפונים מוביל חדש


קיבלנו 522 מבקרים ו -154 הורדות מדריכים בסכום כולל של $162. זה מחיר לרכישה של 1.12$.


Invoca שלחה כמעט 2111 הורדות לנמענים שכללו אנשי מחלקת שיווק מחברות כמו PayPal וקבוצת המדיה של Gary Vaynerchuk. אנשים אלה נכנסו לרשימות הדוא"ל שלנו והם עדיין שם, תוך אינטראקציה עם הודעות הדוא"ל שלנו ופוסטים בבלוג שלנו.


הבטחנו גם רמקול למפגש #CRODay שערכנו במשרדנו בקוסטה מסה, קליפורניה.


מי יודע מה צופן העתיד.


מה היינו עושים אחרת בפעם הבאה

מהר למדנו לא ליצור מגנט עופרת שמתאים לקהל צר.


יכולנו ליצור מדריך הרבה יותר חכם ב- AdWords בכללותו או כמה פריצות לדף נחיתה לא ידועות שיפנו לקהל רחב יותר.


במקום זאת, הלכנו במסלול הספציפי ולא קיבלנו הורדות רבות כמו שקיווינו.


כמו כן, מכיוון שהיינו כל כך אגרסיביים עם כל כך הרבה חלופות שונות של AdWords, לא התכוננו ליצור עותק או תמונות ייחודיות נוספות לכל ערוץ.


אני בטוח שהיינו יכולים להגיע לתוצאות טובות בהרבה באמצעות בדיקות איטרטיביות ושיפורים מתמידים.


סיכום

בסך הכל קיבלנו 4323 מבקרים ו -666 הורדות מדריכים בסך כולל של 678.65 $. זה מחיר לרכישה בסך $ 5.22.


מכיוון שאנשים רבים רוצים ללמוד משהו חדש לגמרי, וודא שהתוכן/המדריך שלך מנסה להשיג זאת, או מצייר מידע ישן בצורה אחרת.


קח את חלופות AdWords אלה בגרגר מלח והבין שלכל ערוץ לוקח זמן להשתכלל.

Post a Comment

חדש יותר ישן יותר