NSW רשמה עוד 478 מקרי COVID מקומיים כאשר כללים חדשים בעטו בהגבלת הגישה של Sydneysiders לפעילות גופנית וקניות. החששות גוברים על דובו מכיוון ש- NSW המערבי רשם עשרות מקרים חדשים.

נעילת ויקטוריה הוארכה בשבועיים נוספים עד ה -2 בספטמבר, ונוספה עוצר בשעה 21:00. מגרשי משחקים בחוץ ופארקי החלקה ייסגרו גם הם (למרות שאין עדות לשידור במקומות אלה) והבנייה תצטמצם בין ההגבלות המחמירות למלבורן.

הטריטוריה הצפונית סגורה במשך שלושה ימים לאחר רישום שלושה מקרים מקומיים מכיוון שהרשויות דואגות לאוכלוסיית הילידים הפגיעים בשטח.

נעילת ה- ACT הוארכה בשבועיים לאחר שהשטח רשם 19 מקרים מקומיים חדשים.

קווינסלנד רשמה אפס מקרים והקשיחה את מגבלות הגבול עם NSW. כללים חדשים פירושם שעובדים חיוניים חייבים להתחסן בכניסה, אך עובדים רבים כולל מורים המתגוררים בצד NSW אינם מסוגלים להיכנס למדינה.

קראון פתחה בחקירה דחופה לאחר ששמה של עובד בקבוצה ניאו-נאצית.

כנס שוב מחר בהיר ומוקדם. ערב טוב ושמור על עצמך.

בתי הספר בסידני סוגרים בגלל חשדות למקרי COVID חדשים

מאת דניאלה ווייט

שני בתי ספר במערב ובדרום מערב סידני יסגרו את שעריהם בשל מקרים אפשריים של COVID-19 בקהילות בתי הספר.


שני בתי ספר נסגרו לאחר שאנשים בקהילות בית הספר נבדקו חיוביים ל- COVID-19

שני בתי ספר נסגרו לאחר שאנשים בקהילות בית הספר נבדקו חיוביים ל- COVID-19

מחלקת החינוך מסרה כי בית הספר הציבורי בנקסטאון ובית הספר הציבורי מדו ייסגרו ביום שלישי בפני כל הצוות והתלמידים כאמצעי זהירות.

הצוות והתלמידים בשני בתי הספר התבקשו לבודד את עצמם עד שיקבלו ייעוץ נוסף.


"מחלקת החינוך של NSW תמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם NSW Health על מנת להבטיח את בריאותם ובטיחותם של כל התלמידים והצוות", אמר דובר.


ויקטוריה מייצגת אזור 'סיכון קיצוני' של ACT תחת מערכת היתר נסיעות

מאת דיוויד אסטקורט

החל מהשעה 22:00 בערב יום שני, ה- ACT יהיה אזור סיכון קיצוני תחת מערכת אישור הנסיעות של ממשלת ויקטוריה.


המשמעות היא שכל מי שהיה ב- ACT מאז שהוגדר אזור סיכון קיצוני ב -14 הימים האחרונים לא יכול להיכנס לויקטוריה ללא יוצא מן הכלל, פטור או היתר תקף אחר, גם אם האדם הוא תושב ויקטוריאני.


ממשרד הבריאות נמסר כי הפטורים הם נדירים וניתנים רק בנסיבות מיוחדות.


"גם אם יש לך פטור, עדיין יחולו תנאים אם היית באזור סיכון קיצוני. ברוב המקרים, תנאים אלה יכללו הסגר למשך 14 יום ", נכתב בהודעה שפורסמה בטוויטר.

משרד הבריאות שדרג גם את ייעוד הסיכון לאזורים בשטח הצפון, כולל דרווין רבתי וקתרין, שיהפכו לאזורים אדומים גם בשעה 22:00 הלילה.

"LGA הם עיריית דרווין, עיר פאלמרסטון, מועצת ליצ'פילד, וואגייט שיר, Belyuen Shire, דנדי, בינו, שרלוט, חצי האי קוקס, עיריית קתרין כולל טינדל", נמסר מהמחלקה.


"תושבים ויקטוריאנים שהיו באזור אדום בכל עת מאז שהאזור התחיל ב -14 הימים האחרונים יכולים לקבל אישור אזור אדום להיכנס לויקטוריה, אך עליהם לבודד עם ההגעה, להיבדק ולהסגר במשך 14 יום.


"אם אינך תושב ויקטוריאני, אינך זכאי להיתר אזור אדום, ואינך יכול להיכנס לויקטוריה ללא יוצא מן הכלל, פטור או היתר תקף אחר."


למידע נוסף על אזורים אדומים ומערכת היתר הנסיעות של ממשלת ויקטוריה, בקר באתר משרד הבריאות.

Post a Comment

חדש יותר ישן יותר