מערכות לניהול תוכן כגון וורדפרס ומנהלי אתרים כגון Wix ו- Squarespace מקלות על אירוח האתר שלך, עיצוב פריסות, הוספת תוכן ויצירת חנות מקוונת. שירותי עיצוב ותחזוקת אתרים הכולים את זה מקלים עוד יותר על יצירת האתר שלך באמצעות תוכניות עיצוב של גרירה ושחרור.


בניית אתר לעסק
בניית אתר לעסק

לחברות יש מספר אפשרויות בכל הנוגע לאתרי CMS כמו וורדפרס ואתרי All-in-One כמו Squarespace או Wix

האופן שבו אתה מעצב את האתר שלך תלוי ב- CMS שבחרת, אך כל האתרים העסקיים מכילים את אותם האלמנטים הבסיסיים. העסק שלך יכול להתאים לאחד מחמישה סוגים שונים של אתרי עסקים שתוכל לבנות, וסביר להניח שהוא ישלב עד חמישה מהם.

לכל האתר שלך וודא שכל עמוד תומך במטרה העיקרית של הדפים ויש לו מטרה ברורה, כולל קריאה לפעולה למידע נוסף, הרשמה, צור קשר, קנה וכו '

אתה צריך שם דומיין ואירוח כדי ליצור אתר. ברגע שיש לך דומיין ואירוח, תוכל ליצור אתר וורדפרס. לאחר שתסיים מדריך זה, יהיה לך אתר מתפקד עם שם תחום מותאם אישית הנגיש לאחרים.

WordPress מאפשר לתת לך גישה לתכונות הטובות ביותר ושליטה מוחלטת באתר שלך

וורדפרס היא פלטפורמת בניית האתרים הפופולרית ביותר בה משתמשים 39% מכלל האתרים באינטרנט. על פי נתונים סטטיסטיים עדכניים של חברת W3Techs, חברת ניתוח אתרים, היא אחת מפלטפורמות ה- CMS הפופולריות ביותר כאשר 35% מהאתרים משתמשים בה.

אנו ממליצים על וורדפרס מכיוון שהיא פשוטה לשימוש ומצוידת באלפי תוספות עיצוב בחינם על מנת לגרום לאתר שלך להיראות מקצועי וייחודי

כעת, לאחר שיש לך אתר וורדפרס, ייתכן שתרצה לעלות מדרגה וללמוד טיפים נוספים כיצד לשפר את האתר שלך. אנו ממליצים לך לעקוב אחר ההדרכה המפורטת שלנו בנושא יצירת דפי וורדפרס המנחים אותך בתהליך ההרשמה לתוכנית אירוח.

בין אם אתה רוצה ליצור אתר לעצמך או לעסק שלך

אתה יכול לעשות זאת עם הכלים והמשאבים הנכונים. במאמר זה נדגים צעד אחר צעד כיצד ליצור אתר לעסקים קטנים. להלן 10 שלבי מפתח לתחילת העבודה שיעזרו לאתר העסקים הקטנים שלך להתחרות בשוק המקוון, בין אם ברצונך להקים אתר הזנק חדש או להפוך את האתר הנוכחי שלך ליעיל יותר.

כדי ליצור אתר חברה, עליך לבחור שם דומיין ולגבות מארח אתרים. רשום מה האתר שלך צריך להיות וחקור פלטפורמות מתאימות לבניית אתרים.

אתה יכול להיעזר במומחיות של מפתח אתרים, כך שלא תצטרך ללמוד לעצב אתר בעצמך. אתה יכול לבחור בפתרון ידידותי למשתמש שעוזר לך ליצור אתר ללא ידע בתכנות. עם זאת, אתה יכול להפוך כל סוג של אתר לעלות על הדעת מבלי ללמוד כיצד לתכנת.

עכשיו שאתה יודע את היסודות של בניית אתר, הגיע הזמן ליצור אתר. אז בואו נסתכל כיצד ליצור אתר לעסקים קטנים עם וורדפרס בתקציב.

אם אינך יודע את שם הדומיין (כתובת האתר) או כתובת האינטרנט שלך, על המבקרים להיכנס לדפדפן האינטרנט שלהם כדי לנווט לאתר שלך. שם הדומיין שלך הוא כתובת האתר או כתובת האתר שמשתמשים מזינים בשורת החיפוש שלהם כדי לבקר באתר שלך.

לאחר שהחלטת איזה סוג אתר אינטרנט מקוון אתה רוצה לבנות

השלב הבא הוא רישום שם הדומיין של החברה שלך. בעת יצירת אתר לחברה, שם הדומיין שלך צריך להתאים לשם החברה של החברה. הדרכה זו תדריך אותך צעד אחר צעד בתהליך רישום דומיין הנקרא צעדים פשוטים להתקנת כתובת אתר העסק שלך באמצעות NameCheap.

כדי ליצור אתר מתפקד, אתה צריך שם דומיין, כתובת אינטרנט וחשבון אירוח אתרים. לאחר שיהיה לך שם הדומיין שלך ואירוח אתרים, יהיה עליך לבחור ולהתקין מערכת תוכנת CMS הידועה בשם פלטפורמת יצירת האתרים.

מצלם עצמאי לחנות חומרה או לעסק קטן אחר

אתר נהדר הוא חיוני להצלחת העסק שלך. מערכות ניהול תוכן כגון וורדפרס ובוני אתרים כמו Wix ו- Squarespace מציעות פתרונות רבי עוצמה לעסקים קטנים המעוניינים לבנות אתר מצליח. בין אם אתה עושה עסקים או בונה את המותג שלך, אתר מעוצב יכול להוסיף ערך עצום ולבסס את אסטרטגיית המיקום שלך.

מגוון כלים נוחים לשימוש זמינים לסייע לבעלי עסקים לבנות אתר אטרקטיבי יותר. מאמר זה מיועד לבעלי עסקים קטנים המעוניינים להקים אתר או לשפר את אתר האינטרנט הקיים שלהם.

יוצרי אתרים כגון Squarespace ו- Wix מתאימים היטב לבעלי עסקים שאין להם ניסיון בעיצוב אתרים או בפיתוח אתרים. בוני אתרים ידידותיים למתחילים מושלמים לעסקים קטנים ומאפשרים לך ליצור חווית אתר יפה.

SEO קובע כיצד האתר שלך מדורג במנועי החיפוש כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלך

אם האתר שלך איטי, מנועי חיפוש כמו גוגל יענישו את הדירוג שלך. האופן שבו אתה בונה את אתר העסק שלך חשוב, אך טקטיקות SEO יכולות לסייע לך לשפר את יכולתם לקום ולרדת.

אתר העסקים הקטנים שלך

הוא כלי חשוב למודעות ולרכוש לקוחות שיכול לא רק לעזור לעסק שלך למצוא לידים, אלא גם להפוך מבקרים ללקוחות. על ידי הימנעות מ 10 הטעויות הגדולות ביותר שאתה יכול לעשות בעת הקמת אתר לעסק הקטן שלך, אתה בדרך להפיכת מבקרים ללקוחות נאמנים.


Post a Comment

חדש יותר ישן יותר