הקורונה לימדה אותנו שהכנסה בין אם ממשכורת או כעצמאי היא לא בטוחה לכן תמיד כדאי לחשוה על עוד רעיונות לעסקים שאפשר להתחיל מאפס. הזמן קצר והמלאכה מרובה יאללה בואו נתחיל ישר בלי חפירות מיותרות כי מרוכז כאן המון מידע!

רעיונות להקמת עסק
רעיונות להקמת עסק


רעיון מס' #! - מותג לבוש בעיצובכם

האם לא יהיה מגניב להיות מותג בגדים משלך? היום זה קל מתמיד. אתה יכול לכרות את הייצור ולמכור באינטרנט. אתה יכול למכור באמצעות פלטפורמות כגון אמזון ו- eBay או אתר משלך, או שאתה יכול אפילו למכור לקמעונאים מסורתיים.

אתה יכול להתחיל את קו הבגדים שלך בקטן ולגדל אותו בקצב שלך. ראלף לורן התחיל את אימפריית האופנה שלו עם כמה עניבות שמכר באופן אישי לחנויות בניו יורק. פיל נייט החל את נייקי במשרה חלקית, והמשיך בעבודתו היומית כרואה חשבון. בתחילה הוא מכר כמה נעלי מסלול שדה שהוא ייבא מחברת נעלי ספורט ביפן.

גם אתה יכול להקים עסק בגדים משלך גם אם אין לך ניסיון בתעשייה. לדוגמה, ידידי רודי גלוקר עבר מקריירה בתחום הפיננסים והתחיל את קו הלבשה משלו, בורג'ון בחוץ. רודי מתמקד בהלבשת חוצות המיועדת לאזור ההר שבו מבוססת החברה שלו.

כאן אני מבקר בעסקי הבגדים של ידידי רודי גלוקר, Burgeon Outdoor, הממוקם בלינקולן, ניו המפשייר.

אני מציע לך להשיק את עסק הבגדים שלך עם מעט מאוד פריטים נהדרים. מצאו מקור ייצור שייצר מוצר איכותי בעקביות. כמו כל עסק, הקדש לו מאמץ נוסף מראש, בעיצוב העסק שלך והמוצרים הראשונים שלך בזהירות רבה.

פיתוח תוכנית שיווק מקיפה. גם אם תחליט להשתמש בפלטפורמה קיימת כמו אמזון או eBay, אני ממליץ לך גם לבנות נוכחות מקוונת משלך כולל אתר אינטרנט, רשימת מיילים ומדיה חברתית - שחשובה במיוחד לביגוד. זה לא רק יעזור למשוך לקוחות חדשים, אלא גם לבנות עסקים חוזרים וליצור מפה לאוזן חיובית.

אם אתה רוצה לייצר קמעונאים מסורתיים, שקול להשיג דוכן או שולחן בתערוכות בגדים לצורך הסחר. בהתחלה סביר להניח שתרצה לדלג על ההופעות הגדולות יותר כמו Magic ולקבל מקום בהופעות קטנות יותר וזולות יותר.


הוצאת ספרים/ספרים אלקטרוניים

הוצאת ספרים היא אחד הרעיונות העסקיים האהובים עלי ביותר ולא רק בגלל הכסף שהרווחתי. אבל גם כי זהו עסק מהנה להפליא, המשתנה ללא הרף.

התחלתי את עסקי הוצאת הספרים שלי במשרה חלקית, כשעוד הייתי בבית הספר למנהל עסקים. לא היה לי ניסיון קשור ורק 1500 $ להשקיע. הספר הראשון שלי, The Bank Job Job, היה מדריך למעסיקים למחפשי עבודה.

הספר הראשון שלי הפך במהירות לרב -מכר המקומי מספר 1 ברגע שהבנתי איך לקדם אותו.

אני אישית ביקרתי בחנויות ספרים מקומיות כדי לשכנע אותן להצטייד בספר שלי. החנויות הסכימו לשאת אותו לאחר שהזמנתי את הספר באמצעות סיטונאים. עם זאת, המכירות הראשוניות היו איטיות ממה שציפיתי.

אז הייתי צריך לקדם את זה! פניתי למפיקי טלוויזיה ורדיו מקומיים ושכנעתי אותם להציג אותי בתוכניות שלהם. וניסיתי כל טקטיקת שיווק חופשית אחרת שיכולתי לחשוב עליה - משליחת עלונים למשרדי השמה של מכללות ועד הצבת הודעות על לוחות מודעות ציבוריים. זה עבד! הספר הראשון שלי הפך במהרה לרב מכר מקומי מספר 1.

חברת הוצאת הספרים שלי, בשם אדמס מדיה, צמחה במהירות. פיתחתי בקפידה אסטרטגיות ייחודיות שאפשרו לי להשיג שולי רווח גבוהים בהרבה אפילו מהמתחרים הגדולים והמבוססים ביותר. בסופו של דבר מכרתי אותו תמורת 40 מיליון דולר.

התחלתי את העסק שלי להוצאת ספרים בדירת המרתף שלי עם 1500 $ בלבד. מאוחר יותר מכרתי אותו תמורת 40 מיליון דולר.

אם אתה חושב להקים עסק להוצאת ספרים היום בתקציב מוגבל, שקול להתחיל עם ספרים אלקטרוניים. קל לפרסם אותם ולרשום אותם במקומות כמו אמזון.

הקפד לבחור נושא למכירה גבוהה. אז התחל לבנות קהל עוד לפני שאתה מוציא את הספר שלך. הרכיבו אתר ובנו אליו תנועה. שקול גם להשתמש בשיווק בדוא"ל ובמדיה חברתית. לאחר מכן תוך כדי פרסום הספר שלך, המשך לקדם את אור היום ממנו! קבל את כל הפרסום החופשי שאתה יכול.

השגת הצלחה רווחית לטווח ארוך עשויה לדרוש עבודה. אבל כמו בכל עסק, זה אפשרי, במיוחד אם אתה לומד לראשונה את היסודות של איך להקים עסק וכיצד לעשות שיווק.


עסק דרופשיפינג

אז מה זה דרופשיפינג? פירושו של Dropshipping שאתה מוכר מוצר, בדרך כלל באינטרנט, אך אינך מחזיק את המוצר או ממלא את ההזמנה. במקום זאת אתה מעביר את ההזמנה ליצרן, סיטונאי או קמעונאי אחר, המספק את המוצר ללקוח.

האם אתה יכול להרוויח הון בעסק הדרופשיפינג שלך? כן זה בהחלט אפשרי. לדוגמה, CNBC ראיינה את ניק פרוני, שמצא הצלחה אדירה. פרוני שהיה בעבר חייל בצבא ארה"ב, החל בדרופשיפינג שלו בשימושיות במשרה חלקית.

לאחר כמה שנים הוא הלך למשרה מלאה, ובחן-שיווק מספר מוצרים לפני שמצא כמה הצלחות גדולות. לדוגמה, הוא מכר 150 אלף דולר של חותלות מרופדות צמר בפחות מחודש. והוא מכר למעלה מ -1.9 מיליון דולר של גימור לחיתוך גינה תוך שישה חודשים.

אז השאלה הגדולה היא לא האם אתה יכול להרוויח הון בדרופשיפינג, אלא תעשה הון. כמו בכל עסק, תגדיל את סיכויי ההצלחה שלך במידה רבה, אם תלמד לראשונה כיצד להקים עסק ואם תעריך היטב את השוק, את הלקוחות הפוטנציאליים שלך, את המתחרים שלך, את המוצרים הפוטנציאליים שלך ואת המקורות האפשריים שלך. לאחר מכן עליך לפתח אסטרטגיה מחושבת ותוכנית עסקית.

פרוני מזהיר כי אנשים רבים המנסים להעביר dropshipping הם "עצלנים" והם אינם מסתכלים על זה "כמו עסק". חלק מהאנשים האלה מוכרים מוצרים מזויפים או באיכות נמוכה ומפרסמים ביקורות מזויפות. זו דרך גרועה לבנות עסק ודרך רעה למצוא אושר!

עם עסק של dropshipping, אתה אפילו לא צריך לבצע את האריזה והמשלוח. זהו מודל עסקי פשוט מאוד. עליבאבא היא מקור נפוץ למוצרי דרופשיפינג מתוצרת סינית.

אם תפתח את עסק הדרופשיפינג שלך בזהירות ובקפדנות האם זה יהיה הצלחה מיידית? כנראה שלא. כל עסק מוצר, כולל דרופשיפינג, צפוי להיות מסוכן יותר וייקח יותר עבודה להצליח מאשר עסק פשוט וחוזר של לקוחות. אבל הפוטנציאל הפוך יכול להיות עצום.

כמעט בטוח שתצטרך לבדוק ולהתעסק עם מוצרים שונים, מקורות שונים, תמחור שונה, עותק מודעה שונה ומקומות פרסום שונים כדי להשתחרר מזה. ואתה תצטרך להיות סבלני - להוציא מעט מאוד כסף עד שאתה בטוח שמצאת את הנוסחה שעובדת.

אז כדי להתחיל, עשה קודם כל את שיעורי הבית שלך. למד מה שאתה צריך לדעת כדי שהעסק הזה יצליח ואז תכנן אותו בקפידה. התחל עם מעט מאוד מוצרים שנבחרו בקפידה. לאחר מכן בדוק אתרי פרסום שונים. פייסבוק, אינסטגרם ו- TikTok הן בין האפשרויות הרבות. בנוסף בדוק עותק מודעה שונה ותמחור שונה.

אם עסק הדרופשיפינג שלך ממריא, ייתכן שתרצה לשנות את הדגם שלך למלאי ולמלא הזמנות בעצמך. זה לא כל כך קשה לביצוע. לעסקי הספרים שלי תמיד מלאי ומילאנו את ההזמנות שלנו - כולל כשהתחלתי לצאת מדירת המרתף שלי. לחלופין, תוכל לגרום לצד שלישי לעשות זאת עבורך, כגון שירות ה- FBA של אמזון - המספק גם מלאי והגשמה של סחורות שלא נמכרות באמזון.

השלב הבא שאולי כדאי לך לשקול הוא לעצב את הסחורה שלך ולארגן שחברת ייצור תייצר אותן. בסופו של יום, זה יאפשר את שולי הרווח הגדולים ביותר ויספק את המודל העסקי היותר בר -קיימא ויציב לטווח הארוך.


עסק להוצאת כלבים

הליכה עם כלבים היא אולי עסק פשוט מאוד, אבל אתה יכול להצליח איתו. יש לי אחיינית צעירה שהחלה את העסק שלה עם כלבים וכמעט מיד גידלה אותו לעסק משתלם במשרה מלאה. היא גם מרוויחה כסף נוסף על אילוף כלבים מדי פעם, ישיבה של כלבים ולינת כלבים.

כמובן שזה גם עסק טוב במשרה חלקית! אתה יכול להתחיל ללכת עם כלב אחד ולגדל אותו משם. זה לא הופך להיות הרבה יותר קל מזה.

רעיון עסקים כלב הליכה בוב ורדקליף החבר הקטן שלי רדקליף מוכן לטיול שלו!

מה הופך הליכה עם כלבים לעסק נהדר באמת? יותר מכל יש לך לקוחות חוזרים קבועים. אז אם הם אוהבים אותך, הם ימשיכו להשתמש בשירות שלך לנצח והם ימליצו עליך לחבריהם בפארק הכלבים.

כאשר אתה בונה את רשימת הלקוחות הנאמנים שלך אתה לא רק מגדיל את ההכנסה שלך, אתה גם בונה את ערך העסק שלך. זה אומר שאם נמאס לך מכלבים, אתה יכול למכור את העסק שלך תמורת קצת כסף. מספר עסקים להליכת כלבים נמכרו תמורת יותר ממיליון דולר.

מה המפתח להצלחה בהליכת כלבים? שמירה על לקוחותיך מרוצים ומציאת לקוחות חדשים - כלומר שיווק דיגיטלי! הליכה עם כלבים היא העסק המושלם לשיווק דיגיטלי - יש לך שוק יעד מאוד ספציפי ומתלהב מאוד.

אתה יכול למקד מדיה חברתית ומודעות רשת מודעות מקוונות ישירות לבעלי כלבים באמצעות המיקוד שלך. ואתה יכול לפתח תכנים שהם ישמחו לקרוא עליהם כמו פארקי הכלבים הטובים ביותר בסביבה, מקומות מצוינים לקחת את הכלב שלך לטיול, וטרינרים מקומיים, תמונות של כלבים מקומיים ועוד!


עסק הובלה

חברת הובלות היא עוד עסק נהדר שאתה יכול להתחיל בקטן ולצמוח בקצב שלך. אתה יכול אפילו לשמור על עבודת היום שלך ולהתמקד בימי ההובלה הגבוהים ביותר - סופי שבוע וחגיםש. רוב המהלכים הם מקומיים, ולכן שוק שירותי ההובלה המקומיים הוא עצום.

אתה יכול להקים עסק ללא כסף על ידי השכרת טנדרים או משאיות כפי שאתה צריך אותם. זה יאפשר לך להשיג את הרכב בגודל המדויק שאתה צריך לכל מהלך. שירותי השכרת משאיות כמו U-Haul ימכרו לך גם ביטוח ויספקו אספקה. אתה יכול לשכור עוזרים לפי שעות או שעות.

אתה לא צריך משאית כדי לפתוח עסק הובלות - אתה יכול לשכור כזה. זוהי דוגמה אחת לעסק פשוט טוב שאפשר להתחיל בו ללא ניסיון וללא כסף.

אני ממליץ לך לחייב לפי שעה ולא לפי העבודה. בדרך זו, אם הלקוח ממעיט בערכו של מספר הפריטים שיש להעביר, אתה עדיין מרוויח את אותו התעריף לשעה. הצעת שירותי אריזה היא תוספת נחמדה להכנסה נוספת.

תן לי לתת לך דוגמא למישהו שאני מכיר שהקים חברת הובלות משלו, לארי אוטול. לארי החל את הקריירה שלו כמהנדס אבל רצה לנסות משהו אחר. בזמן שחשב מה לעשות, הוא ניסה להציע שירותי הובלות על ידי השכרת הטנדר של שותפו לדירה. כיום לחברת ההובלות שלו יש 20 מיקומים בערים הגדולות מחוף לחוף, מעל 100 משאיות וכמעט אלף עובדים.

כיצד לארי הצליח כל כך להפליא בתחום התחרותי ביותר הזה? בתור התחלה, הוא בחר בשם נהדר, ג'נטל ענק. שם נהדר יכול לשמש כפרסומת מובנית לעסק שלך במשך שנים רבות.

לארי גם יצא לדרך כבר מההתחלה להבחין בבירור בחברה שלו ממתחריו, כולל בניית צוות עובדים חזק ובניית רמת שירות יוקרתית. זה איפשר לו לבנות בסיס נאמן של לקוחות חוזרים, קידום מפה לאוזן ואפשר לו לגבות מחירי פרמיה.


הכנת תכשיטים

תמיד יש ביקוש לתכשיטים יצירתיים בעבודת יד. ראיתי לא רק אחד, אלא כמה אנשים, בונים בית תכשיטים מצליח מביתם. והיום יש מקומות לכאורה בלתי מוגבלים למכירת התכשיטים שלך.

אתה יכול למכור את התכשיטים שלך באתרים כמו Etsy ו- eBay. יש אנשים שמתחילים למכור בירידי מלאכה ושווקי פשפשים. ראיתי אנשים אחרים מוכרים דרך חנויות תכשיטים. קמעונאי תכשיטים יחפשו הנחה משמעותית לקמעונאות, כמו 50% ומעלה. בהתחלה סוחרים יכולים לקחת את המוצר שלך רק במשלוח - מה שאומר שהם לא משלמים לך או לוקחים בעלות עד שהתכשיטים אכן נמכרים.

לא משנה מה גישת המכירות שתבחר, אני ממליץ לך לתמוך בה גם באתר שלך ובמאמצים שיווקיים שלך, כולל בניית רשימת מיילים ונוכחות במדיה חברתית. זה יעזור לך לפתח לקוחות חוזרים, להוסיף לקוחות חדשים מפה לאוזן ולבנות אמינות.

הולי כריסטנסן היא דוגמה למישהו ששינה קריירה כדי להמשיך את התשוקה שלה על ידי הקמת עסק תכשיטים משלה. הולי החלה לייצר תכשיטים על שולחן המטבח שלה ולמכור אותם באופן אישי בתערוכות יצירה מקומיות. המגע הייחודי שלה היה לכלול חול מחופים פופולריים בתוך התכשיטים שלה. אנשים אמרו לה שזה רעיון מטורף.

הולי כריסטנסן החלה את עסקיה בייצור תכשיטים על שולחן המטבח שלה ומכירתם בתערוכות יצירה מקומיות.

עם זאת, הולי דבקה בחזון שלה לגבי תכשיטי חול החוף והצליחה מאוד. היא פיתחה בסיס איתן של לקוחות חוזרים, מעסיקה מעל 20 עובדים ומוכרת דרך קמעונאים ברחבי העולם.


פתיחת בלוג

אריאנה האפינגטון פתחה בלוג עם חברתה קן לרר בשנת 2003 לאחר מרוץ פוליטי כושל על מושל קליפורניה. הם חיברו סיפורי חדשות ונתנו פרשנות פוליטית בשם הבלוג שלהם "האפינגטון פוסט". בשנת 2011 מכרו אותו תמורת 315 מיליון דולר.

בלוג הוא דוגמה מצוינת לעסק שאתה יכול להתחיל בקטן ולצמוח בקצב שלך. נושאי בלוג פופולריים כוללים אופנה, אוכל, נסיעות, מוזיקה, ספורט, עניין מקומי, תחביבים ועוד. בחר נושא צר או מיוחד והישאר בו. תן לאישיות שלך לזרוח וכלול עצות ספציפיות, שימושיות או פרשנות מחודדת.

הניסיון שלי עם בלוגים הוא שנושאים וכתיבה נהדרים לעיתים רחוקות מספיקים לבניית קהל גדול. כדאי ללמוד טכניקות בסיסיות של SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) כך שהפוסטים שלך ידרגו היטב בתוצאות החיפוש של Google. בנוסף, תרצה לדעת כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בדוא"ל ובשיווק במדיה חברתית.

הכירו את ארל. הוא תרמיל ללא הפסקה ברחבי העולם במשך יותר מעשרים שנה. הוא מנהל את אחד מבלוגי הטיולים הפופולריים ביותר שיש, שם הוא מתאר את מסעו ומציע עצות לנוודים שאפתנים. הוא מרוויח את הבלוג שלו באמצעות מכירת סיורים משלו ושיווק שותפים.

כדי לייצר רווח מהבלוג שלך יש מספר אפשרויות. הכי קל זה לחתום על שנינותh רשת פרסום כגון גוגל, פייסבוק או אאוטבריין ותנו להם לעשות את כל העבודה בשבילכם. עם זאת, יהיה עליך לקבל הרבה תנועה כדי להרוויח כסף על ידי מכירת פרסום.

אופציה פופולרית נוספת היא שיווק שותפים. אתה מספק קישורים בבלוג שלך לעסקים אחרים שמוכרים מוצרים או שירותים והם משלמים לך עמלה על כל מכירה. אתה יכול לפנות ישירות למשווקי שותפים, כגון אמזון. או שתוכל להשתמש בשירות שיווק שותפים כגון ClickBank או ShareASale. שירותים אלה מציעים אלפי מוצרים עם עמלות של עד 70%.

אחת מתוכנית שיווק השותפים לשירותים עסקיים הטובות ביותר בישראל ואולי אף בעולם היא התוכנית של החברה הגלובלית לשירותים דיגיטלים שנותנת לכם 10% מכל ההומאות של בעל עסק שהפנתם למשך שנה שלמה!! כן כן שמעתם נכון לשנה שלמה!!! ויש הרבה אנשים שכבר עושים מזה פרנסה.


תוכל גם למכור מוצרים או שירותים משלך מהבלוג שלך. לדוגמה, תוכל למכור סמינרים מקוונים, קורסים, ספרים אלקטרוניים, מוצרים בעבודת יד או שירותי ייעוץ או הדרכה.


עסק בתחום הרכבים

אחד החברים העשירים ביותר שלי הוא מומחה מכוניות שלא אוהב דבר טוב יותר מאשר לבלות בבוקר שבת בכביסה, שעווה ואז להסתובב באחת המכוניות האקזוטיות שלו. בנו הבכור פיתח עניין גם במכוניות ובזמן התיכון קיבל עבודה בניקיון ופירוט מכוניות בסוכנות רכב. עדיין בתיכון הוא מאוחר יותר הקים עסק משלו לפרטי מכוניות, והרוויח כסף רב.

אנשים שאוהבים מכוניות אוהבים לשמור עליהם בכושר מצוין. ואם גם אתה אוהב מכוניות ואתה מוקפד להפליא, אז זה יכול להיות עסק נהדר עבורך. אבל תן לי להיות ממש ברור. לקוחות אלה ישלמו לך כסף טוב. אבל הם לא יתפשרו על האיכות. ואתה צריך לנסות לרצות אותם. אם הם אוהבים אותך המילה תתפשט במהירות וחבריהם ירצו את שירותייך.

רעיון עסקי לרכב בוב מזראטי אני אוהב את מזראטי שלי! זה בדיוק סוג המכונית שאנשים שוכרים עבורו שירותי פירוט רכב. כך שקל למקד את השיווק שלך.

אם אתה רק מתחיל לא הייתי מנסה להסתיר את זה מהלקוחות שלך כדי שיהיו להם ציפיות ריאליות. תתפלא עד כמה תהיה הבנת הלקוחות שלך אם הם יבינו שאתה רק מתחיל את עסק הפרטים שלך.

עסק זה הוא טבעי לשיווק דיגיטלי מכיוון שאתה באמת יכול למקד את הלקוחות הסבירים ביותר שלך - בעלי מכוניות מתקדמות. חברות הובלה מנהלות עשויות להיות אפשרות נוספת. אתה יכול גם לעשות קצת שיווק גרילה - להסתובב בחניונים ולהדביק חוברת או כרטיס הביקור שלך על השמשה של רכבי ספורט ויוקרה.

רעיון עסקי שלט המפרט רכב תחשוב לנסות קצת שיווק גרילה כמו שלט זה כדי לקדם את עסקי פירוט הרכב שלך.


בית קפה/סלון תה

בית קפה או סלון תה יכולים להיות עסק רווחי וכיפי. אבל עם כל התחרות במרחב הזה היום, אתה צריך לחשוב היטב על העסק הזה לפני שתתחיל אותו. רק להיות נחמד ללקוחות ולעבוד קשה זה לא מספיק כדי להבטיח הצלחה.

לפחות בממד אחד חשוב אתה צריך שבית הקפה/סלון התה שלך יבלוט כל כך חזק מהתחרות עד שלקוחות פוטנציאליים יעברו ממש מעבר לתחרות כדי להתנשא על העסק שלך. האם תציעו קפה מלאכה מיוחד? האם תציעו מאפים יוצאי דופן? האם עיצוב הפנים שלכם יהיה מזמין במיוחד? מה התוכנית שלך?

בית קפה רעיון עסקי בית הקפה שלך צריך להיות שונה מהמתחרים לפחות בצורה אחת חשובה. אני אוהב איך יש לבית הקפה הזה בפורטלנד מיין אווירה פאנקית ועצמאית.

בשלב הבא אתה צריך מיקום נהדר. מיקום נהדר הוא לאו דווקא חנות קטנה וחמודה שבמקרה פנויה או שטח גדול שאפשר לקבל עליו מחיר מצוין. בעסק הזה אתה רוצה תנועה. הרבה פקקים. ובאופן אידיאלי תנועה ברגל. לפני שאתה שוכר מקום, אני מציע לך ללכת לשם באופן אישי ולספור כמה אנשים עוברים לפי מיקומך הפוטנציאלי בתקופות המפתח.

לבית הקפה הזה יש יותר תחושה של חנות סופגניות רטרו. זה מרגיש חם וידידותי - וגורם לי לרצות לעצור לסופגניה עכשיו!

אחד מבתי הקפה העצמאים המוצלחים ביותר בסביבי הוא Diesel Cafe בסומרויל, מסצ'וסטס. לבית הקפה הגדול והמשגשג הזה יש אווירה אקלקטית שמתאימה היטב לאווירת הירך/קולג'טאון. יש להם אפילו שולחן ביליארד, תא צילום בשחור לבן וכל מיני פריטי פאנק. הקפה נהדר.

בנוסף יש להם כמה אפשרויות מזון מוצק כולל טוסט אבוקדו, בייגל, כריכים, סלטים ושייקים. מהתצפית שלי, לסופגניות דאנקין ולסטארבקס הסמוכות יש רק חלק קטן מהעסקים שדיזל קפה נהנה מהם.


שירותי מכירה/עסקי מסחר ב- eBay

אני משוגע על רכבות הדוגמניות שלי ולכן אני כל הזמן קונה פריטים בבעלות קודמת ב- eBay. לעתים קרובות אני קונה מיזמים המפעילים עסק משלהם למכירת eBay.

מוכרי eBay אלה מצלמים את הפריטים, מגדירים את הרישומים ב- eBay ומסדרים אריזה ומשלוח. הם עשויים לגבות ממוכרים עמלה או תשלום קבוע. מכיוון שהם משלמים למוכר רק לאחר ביצוע מכירה, אין להם מלאי ואין סיכון כלפי חוץ אם הפריטים לא נמכרים. אז זו דרך מצוינת ובסיכון נמוך להרוויח כסף טוב.

רעיון עסקי ebay דגם רכבת הרבה מכוניות הרכבת ברכבת הדגם שלי קניתי באיביי באמצעות יזמים שמפעילים שירותי מכירת eBay.

כדי להפעיל שירות מכירת eBay, נסה תחילה לרשום כמה מהחפצים הלא רצויים שלך. ואז להרחיב למשפחה, חברים וחברים של חברים. כדי להרחיב עוד יותר התחל לקדם את השירות שלך באמצעות שיווק דיגיטלי.

עסק eBay שונה לגמרי הוא מסחר - במילים אחרות קנייה ומכירה של פריטים. המפתח לכך הוא לפתח איזו התמחות, ללמוד את התמחור ואז לקנות בזול ולמכור במחיר שוק הוגן.

עסק מסחרי עשוי לקחת קצת זמן כדי להשתלט באמת. אז כשאתה מתחיל להיות זהיר שלא תשלם יותר מדי או תקשור את כספך במוצרים שאינם נמכרים. עם זאת, אתה יכול להרוויח הרבה כסף על פריטי מסחר ב- eBay. לדוגמה אחד מבניו של חבר שלי הרוויח מספיק כסף על פריטי מסחר באיביי כשהיה בתיכון כדי לשלם את כל שכר הלימוד שלו בקולג 'בנטלי - וזו מכללה פרטית של ארבע שנים בה שכר הלימוד אינו מציאה!


עסק מותג חולצות מותאם אישית

האם אתה באמת יכול להרוויח כסף טוב על מכירת חולצות מותאמות אישית? כן אתה יכול! חבר שלי, ג'ף ג'אובר, פתח עסק מותאם אישית של חולצות מיד אחרי הלימודים. הוא הגיע למכירות של 20 מיליון דולר בשנה. אחר כך הוא מכר את העסק כשהגיע לגיל 40 והרוויח מספיק כסף כדי לרכוש יאכטת מפרש ולהפלגה ברחבי האיים הקריביים במשך שנה, לקנות מטוס ולהשקיע בכמה מיזמים עסקיים חדשים.

חולצות מותאמות אישית מושלמות למכירה מקוונת, אך תוכל למכור אותן גם מקומית. גם אם אתה מתמקד בשוק המקומי שלך, ייתכן שתרצה תחילה לדלג על עלות חנות הראווה ולנסות להפעיל את העסק הזה מהבית שלך. תוכל לפנות לעסקים מקומיים, קבוצות חברתיות וקבוצות ספורט. האם זה לא יהיה נהדר לקבל מכירה לכל ליגת הכדורגל לנוער בעיר שלך?

תוכלו ללמוד כיצד להדפיס חולצות תוך דקות. אני יודע כי בקולג 'הדפסתי חולצות לנבחרת הסופטבול שלי, הסוסים האפלים. אם אתה באמת מרגיש עצלן אתה יכול אפילו לכסות את הדפסת חולצות בפועל ולהתמקד אך ורק בביצוע מכירות ושירות לקוחות. אבל אני ממליץ לך להקדיש מעט זמן ללמוד כיצד להדפיס אותם בעצמך.

כמובן שבמקום לעשות חולצות מותאמות אישית אתה יכול לנסות למכור עיצובים משלך. זוהי גישה מסוכנת יותר אך הפוטנציאל הפוך הוא עצום! לדוגמה, פגשתי את האחים, ברט וג'ון ג'ייקובס, שהקימו את עסק החולצות של Life Is Good עם 78 דולר ו -48 חולצות.

בתחילה הם התקשו למכור את חולצותיהם בקמפוסים במכללה. הם חיו מתוך הטנדר שלהם כדי לחסוך כסף. בסופו של דבר הם הגיעו לשם "החיים הם טובים" ומאז הם בנו בניית מפעל עם מכירות של למעלה מ -100 מיליון דולר בשנה.

רעיון עסקים עסק חולצות חולצה מותאמות אישית "החיים הם טובים" המוצלחת ביותר היא דוגמה מצוינת לאופן בו אתה יכול להסתדר טוב מאוד עם עסק פשוט.


עסק הדרכות ולימודים

אם אתה יכול להוסיף 2 פלוס 2 ולקבל 4 רוב הזמן או שאתה יכול לקרוא "ראה ספוט רץ!" אז יש לך מה שצריך כדי להיות מורה - לפחות לתלמידי כיתה א '! ואם הכישורים שלך מתקדמים יותר, תוכל ללמד ברמות גבוהות יותר. או שאתה יכול פשוט לשכור אנשים אחרים שיעשו בשבילך את כל ההדרכה!

אתה יכול להדריך כמעט בכל מקום. אתה יכול ללמד באופן מקוון באמצעות וידאו, כגון בזום. אתה יכול ללכת לבית הלקוחות שלך או שהם יכולים להגיע לביתך. או שאתה יכול להיפגש בבית קפה או בספרייה.

הביקוש הוא עצום. שכרנו מורים שיעזרו לילדים שלי לשפר את ציוני מבחן הקבלה שלהם למכללה. שנה אחת, כשהחליטו שהם לא לומדים הרבה בבית הספר, שכרנו מורה שיעזור להם ללמוד בבית. המורה היה סטודנט MIT שמעולם לא לימד, אך בכל זאת היה נהדר.

הדרכה היא עדיין דוגמה נוספת לעסק קל מאוד להתחיל. עם זאת, תוכל להגדיל אותו ככל שתרצה על ידי שכירת מורים נוספים והגברת השיווק שלך.לדוגמה, מכרתי עסק למגזינים שהתחלתי לקפלן בע"מ. קפלן הפך למוביל בעולם בתחום החונכות עם למעלה מ -12,000 עובדים ולמעלה ממיליון סטודנטים.

למרות שאתה יכול לפתוח את עסק ההדרכה שלך קטן מאוד, אולם חברת החינוך הזו בעיר הולדתי מראה שיש הרבה הזדמנויות להוסיף שירותים נוספים ולהגדיל אותו ליזם גדול.

כמו כל עסק אתה תהיה יותר מצליח אם תלמד קודם כל על עסקים ואז תתכנן אותו בקפידה. תרצה לחשוב על דברים כמו סוג התלמידים להתמקד בהם, באילו נושאים להציע, כיצד לקבוע תמחור וכיצד לכתוב תוכנית עסקית. ותצטרך ללמוד כמה יסודות כיצד לשווק את העסק שלך באינטרנט.


עסק יצירה ואומנות

רוצה לבטא את היצירתיות שלך ולהרוויח קצת כסף בו זמנית? מה עם עסק במלאכה?

לפני שנים הדודה הגדולה שלי בטי ייצרה ומכרה מגוון פריטי יצירה. היא מכרה אותם גם דרך חנות קטנה בנכס שלה וגם ישירות לכמה חנויות. אני זוכר שהיא לקחה כמה ספרי נצרים מעוטרים במיוחד שהיא הכינה למכירת בונויט טלר, פעם אחת מחנויות הנשים המפורסמות ביותר בבוסטון.

כיום ההזדמנויות למכור את המלאכות שלך הן אינסופיות לכאורה עם הרחבת האינטרנט. עם אתרים כמו Etsy.com, זה פשוט למכור עבודות יד משלך. אבל אם אתה באמת רוצה להפוך את זה לעסק, עליך לפתח נוכחות מקוונת משלך. אני מציע להתחיל באתר. לאחר מכן הוספת רשימת מיילים. שקול גם מדיה חברתית.

אתה יכול גם למכור את פריטי המלאכה שלך במצב לא מקוון. אתה יכול להתחיל במכירה בירידי אומנות ויצירה מקומיים. ואתה יכול גם לפנות לחנויות קמעונאיות בעצמך. או ברגע שיש לך קו מוצרים טוב להרכיב, ייתכן שתרצה לשקול התקשרות עם חברת נציג מכירות המתמקדת בסחר המתנות.

רעיון עסקי מלאכה הצגת הסחורה שלך בירידי אומנות ויצירה היא אופציה אחת לפרוץ לשוק זה. צילמתי את זה של אחי ומשפחתו שאוהבים לקנות דברים בירידים האלה.

חברת נציג מכירות תמכור עבורך את המוצרים שלך לקמעונאים, בדרך כלל 15% מהמחיר הסיטונאי. השתמשתי בהצלחה בחברות נציגי מכירות כדי למכור את הספרים שלי לעסקי מתנות. אתה יכול למצוא חברות אלה בתערוכות המתנות הגדולות יותר או שאתה יכול לגשת אליהן באינטרנט.


עסק גינון

זהו עוד עסק מושלם שתוכל להתחיל בקטן ואפילו במשרה חלקית, ואז לצמוח בקצב שלך.

אתה יכול להתחיל עם שירות בסיסי של חיתוך דשא. כל מה שאתה צריך הוא מכסחת דשא יד שנייה ולוכד דשא. אתה לא צריך משאית או קרוואן מפוארים. מעצב הגינה של חבר שלי נושא את מכסחת הדשא שלו בתא המטען של מכוניתו.

אתה יכול להגדיל את העסק הזה במהירות על ידי הוספת לקוחות והוספת שירותים. שירותי הרחבה אופייניים כוללים איסוף עלים, ניקיון בחצר, שולי, עשבים שוטים, חריש שלג, ומריחת דשן. הרמה הבאה של השירותים שתוכל להציע תהיה שתילת פרחים, שיחים ועצים קטנים. השירותים ברמה הגבוהה ביותר יהיו אדריכלות/עיצוב נוף, עיצוב ויצירת נופים יפים לבתים ברמה גבוהה ולמיקומים מסחריים.

אתה יכול להרוויח כסף גדול עם חיתוך מדשאות קטנות! אפילו רק בכריתת כמה מדשאות בעצמך סביר שתוכל להרוויח יותר לשעה ממה שאנשים רבים מרוויחים בעבודות מקצועיות. הוסף כמה שירותים בסיסיים וההכנסה שלך יכולה להסתכם במהירות. לדוגמה, בשנה שעברה שילמתי לשירות הגינון שלי 13,785 $ עבור בית מגורים אחד בלבד. הם עשו כריתת דשא, ניקיון בחצר וחרשת שלג אבל שום דבר מפואר - שכרתי שירותים אחרים ליישום דשן והשקיה.

עיצוב רעיון עסקי הנה תמונה של הבית שלי. אני שוכר חברת גינון שתעשה את כל עבודות החצר, מה שאומר כסף רב עבורם ועוד זמן בשבילי לשחק ברכבות הדוגמניות שלי.

אז איך יוצאים לדרך עם עסק בנוף ואיך משיגים לקוחות? כמובן שאתה מתחיל עם תוכנית עסקית. לאחר מכן הקדש מחשבה רבה לשיווק. הייתי מציע לך להשתמש בשיווק מקוון וגם מסורתי.


חנות אמזון

יותר מ -200,000 יזמים מבצעים מכירות של יותר מ -100 אלף דולר בשנה באמצעות אמזון. אתה יכול להתחיל למכור באמזון עם מעט מאוד כסף ואפילו מוצר אחד. ואתה יכול להתאים אישית את המראה והתחושה של חזית החנות המקוונת שלך באמזון. יש לך גם את האפשרות לגרום לאמזון למלא את ההזמנות שלך ולשלוח את המוצרים שלך.

מבנה העמלות משתנה לעתים קרובות ומשתנה לפי מוצר ומדינה. לאחרונה בארה"ב למשל, מוכר אמזון מחויב ב-"דמי הפניה" של בדרך כלל כ -15% ממחיר המכירה. המוכר מחויב גם בתשלום חודשי של 39.99 $ עבור תוכנית מכירה מקצועית, או לחלופין .99 $ $ לכל מוצר בתכנית הפרט. מילוי אמזון (שנקרא "FBA") מחייב בעיקר פריט שנשלח אך יש גם חיובים אחרים, כמו למשל עבור דמי אחסון לטווח ארוך.

למרות שקל יחסית להקים חנות אמזון ולהתחיל למכור כמה מוצרים, קשה יותר לבנות עסק בר קיימא ורווחי במיוחד. מכירה באמזון (או בכל מקום אחר באינטרנט) היא סופר תחרותית. אז אל תקים את החנות שלך עד שתפתח תוכנית מוצקה.

אתה יכול להקים את החנות ולמכור כמעט כל דבר באמזון, כולל בגדי תינוקות בעבודת יד! הם לא מקסימים?

כדי לפתח תוכנית מצוינת לחנות שלך, ראשית העריך את השוק שלך, את לקוחות המטרה שלך ואת המתחרים שלך. לאחר מכן חפש הזדמנויות בהן תוכל לפתח יתרון תחרותי אמיתי. לאחר מכן, קח את הזמן לפתח את מחשבותיך לאסטרטגיה מגובשת ותכנית עסקית מחושבת.

אם תעצבו בקפידה את המודל העסקי ואת בחירת המוצרים שלכם, סביר שהלקוחות יתחילו למצוא אתכם דרך מנוע החיפוש של אמזון. אתה יכול גם לשלם לאמזון עבור פרסום וחשיפה נוספים באתר שלהם, אך עליך לוודא שזה משתלם עבורך.

שקול לעשות שיווק דיגיטלי משלך מעבר לאמזון כגון דרך האתר שלך, באמצעות מדיה חברתית, באמצעות שיווק בדוא"ל או באמצעות פרסום מקוון.


עסק צילום מקצועי

יש כל מיני דרכים להפוך צילום לעסק. אתה יכול לעשות צילומי פורטרט, צילומי מסחר לעסקים, צילומי נדל"ן או צילומי חתונה. אתה יכול למכור תמונות באמצעות שירותי צילום מלאי. אתה יכול אפילו לעשות צילום עיתונאי או למכור את התמונות המצטיינות שלך בעולם אמנות הצילום.

כשהחלטנו להביא תמונות של הילדים שלנו, הלכנו לצלם פורטרטים מקומי שהשתמש באחד החדרים בבית שלה כסטודיו שלה. היא גבתה מחיר משמעותי - אבל התמונות הנהדרות גרמו לזה להיות שווה כל אגורה. תאורה מצוינת, מיקום טוב והעלאת הילדים לחייך עשו את ההבדל!

מיתוס נפוץ הוא שכל מי שיש לו סמארטפון יכול להיות צלם מדהים. אבל התמונות שצילמתי בהחלט מוכיחות אחרת! אז אם אתה לא צלם גדול, ייתכן שתרצה לצמצם את כישוריך על ידי השתתפות בכמה שיעורים.

הצגתי תערוכת צילום רעיון עסקים נהניתי להשתתף בתערוכת הצילום שהוצגה על ידי AIPAD בניו יורק, אחד מאירועי הצילום הארוכים והיוקרתיים ביותר. כאן צילום אמנות יפה יכול להימכר באלפי דולרים.

אתה יכול להתחיל את עסק הצילום שלך כהופעה צדדית, אבל כדי להיות בטוח שזה יהפוך לעסק אמיתי במקום לתחביב, אתה צריך להיות רציני לגבי זה. אז כתוב תוכנית עסקית הכוללת את הפרטים של סוג הלקוחות שתמקד אליהם, אילו שירותים תציע, מה יהיה המסר השיווקי שלך, אילו חבילות ותמחור תציע וכיצד תקבל את המסר השיווקי שלך קהל.


עסק השכרת אופניים/תיקוני אופניים

תן לי לספר לך על העסק הראשון שלי-סיפור שיש לו תמורות יקרות לכל עסק שאתה שוקל לפתוח.

התחלתי את השכרת אופניים של בוב כשהייתי בן 19 ובחופשת קיץ מהקולג '. זה היה קצת מפחיד כי לא היה לי מושג מה אני עושה. לקחתי את חיי החיסכון - 1,000 דולר בלבד - וקניתי חבורה של אופניים יד שנייה - כל מה שיכולתי להרשות לעצמי.

לאחר מכן, קבעתי שיהיה לי מוטל, תחנת דלק וחנות מוצרי ספורט לשמש כמקומות השכרה. אבל למתחרים שלי היו כבר מקומות השכרה טובים יותר. והיו להם גם אופניים חדשים ומבריקים. כמעט אף אחד לא שכר את האופניים שלי והעסק שלי לא הלך לשום מקום.

אז בניגוד למתחרים שלי, ניסיתי להציע משלוח חינם של אופניים ללקוחות במוטלים ובאתרי הקמפינג שלהם. הלקוחות שלי אהבו את זה והעסק שלי המריא!

רעיון עסקי השכרת אופניים תיקון אופניים בוב השכרת אופניים הכרזות שלי לשכירת אופניים של בוב היו גסות אבל הם משכו לקוחות כי הצעתי משלוח חינם והמתחרים שלי לא.

דוגמה זו מראה מדוע כל כך חשוב בכל עסק לפתח מודל עסקי ייחודי. אל תפתח עסק ותנסה לעקוב אחר מה שהמתחרים שלך עושים. ואתה לא צריך פשוט לנסות "להיות טוב יותר". במקום זאת אתה רוצה להיות שונה באופן שבאמת חשוב ללקוחות שלך. במילים אחרות אתה רוצה לעצב את העסק שלך סביב יתרון תחרותי אמיתי.

כדי לעצב עסק בעל יתרון תחרותי, תחילה עליך להעריך את השוק שלך, יעד המטרה שלךtomers והתחרות שלך ואז חפש הזדמנויות חדשות. לאחר מכן, אתה רוצה להרכיב אסטרטגיה מוצקה ולפתח אותה לתוכנית עסקית שלמה.

עסק קשור הוא תיקון אופניים. הביקוש מתמיד ומספק לך הכנסה חזקה ויציבה. אתה יכול להתחיל רק לקחת על עצמך את עבודות התיקון הקלות יותר. לימדתי את עצמי במהירות כיצד לבצע תיקונים בסיסיים כשיש לי עסק להשכרת אופניים - זה לא כל כך קשה לעשות. לאחר מכן עבור עבודות תיקון מורכבות יותר תוכל להסיר אותן לחנויות תיקונים אחרות ולשמור על אחוז ממחיר התיקון.

אתה יכול גם לנסות למכור אופניים. אם אתה פועל מחוץ לבית שלך הייתי ממליץ לך להתמקד ברכישת ומכירת אופניים משומשים. התקשיתי למכור אופניים חדשים מהבית שלי. אבל גיליתי שלרוב אני מסוגל למכור אופניים יד שנייה בלא מעט יותר ממה ששילמתי עבורם.


ייעוץ לעסקים

עסק ייעוץ יכול להיות מאוד משתלם ומתגמל. אחד החברים שלי עושה ייעוץ ארגוני לעסקים קטנים עד בינוניים והוא גובה עד 1,000 דולר לשעה. הוא מעדיף לבצע את עבודת הייעוץ שלו רק 15-20 שעות בחודש ומבלה את שארית זמנו בעבודות התנדבות למען מטרות רווח ובעקבות נלהבות אחר עיסוקים אתלטיים בחיק הטבע כגון טיולי הרים וסקי קרוס קאנטרי. כמובן שכאשר אתה מרוויח כסף כזה אתה לא צריך לעבוד יותר מדי שעות כדי להרשות לעצמך אורח חיים נהדר.

אני מכיר הרבה יועצים אחרים שהצליחו היטב עם התמחויות כולל מכירות, לוגיסטיקה, משאבי אנוש, אימון מנהלים, אימון לעסקים קטנים, מנהגי עסקים בינלאומיים, שיווק בפייסבוק, אסטרטגיות אתרים, דוא"ל, הנהלת חשבונות, לוגו ועוד. שכרתי גם מספר יועצים לעסקים השונים שלי.

רעיון עסקי ייעוץ בוב הרצאה מתן סמינרים יכול להוביל למשימות ייעוץ. כאן אני נותן מצגת כיצד להקים עסק משלך. אתה יכול לשמוע את אותה עצה לעומק יותר בקורס המקוון שלי, התחל-עסק 101.

אז מה צריך כדי להפוך ליועץ מצליח? הדרך שראיתי אנשים רבים הולכים היא לפתוח עסק לייעוץ עצמאי לאחר שנים רבות של עבודה בתחום. בשלב זה הם לא רק פיתחו הרבה מומחיות, אלא הם גם בנו רשת של אנשי קשר בתעשייה.

עם זאת, כיום אני רואה יותר ויותר אנשים שהופכים ליועצים מצליחים הרבה יותר מוקדם בקריירה שלהם - לפעמים ממש מחוץ לקולג '. למה המשמרת? ראשית, העולם הדיגיטלי החמיר את קצב השינוי, והגדיל את הביקוש ליועצים בעלי ידע חדש. בנוסף שיווק מקוון הקל על משיכת לקוחות הרבה יותר.

כמו כן ראיתי אנשים עם פחות ניסיון לפתח את שיטת הייעוץ שלהם ולקבל לקוחות חדשים על ידי הצעת חבילות אטרקטיביות במחיר אחיד עבור המשימה הראשונה שלהם, במקום רק לחייב לפי שעות.

למרות שאתה יכול להיות יועץ בעל ניסיון רב, עדיין עליך לבנות תוכנית עסקית מפורטת. בתוכנית שלך כתוב בבירור את הצעת הערך שאתה עומד להציע ללקוחות וכיצד אתה מוציא את המילה.

לאחר מכן הרכיב פרופיל לינקדאין שהוא פחות "שיא נוכחות" ויותר "מגמת מכירות" למה שאתה יכול להשיג עבור לקוחות. תצטרך גם אתר אינטרנט כדי שייראה אמין. כמה מהיועצים שאני מכיר שולחים באופן קבוע מיילים או ניוזלטרים קצרים. הייתי מנסה גם לארגן פרסום באתרי התעשייה. לאחר מכן פנה באמצעות דוא"ל, טלפון, מדיה חברתית ורשתות.


עסק אפייה / קונדיטוריה מהבית

אחד הדברים הבודדים הטובים יותר מריח מתכון של עוגת שיבולת שועל של סבתא בתנור שלכם הוא לראות את הכסף מתגלגל כשהלקוחות מזמינים את הפינוקים הטעימים האלה. במיוחד אם אתה אוהב לאפות זה יכול להיות עסק משביע וניתן לביצוע עבורך.

אם אתה יכול לאפות בבית שלך אתה יכול להתחיל ולהפעיל עסק זה עם תקורה נמוכה. אז יש לך מגוון אפשרויות למכירת האוכל שלך. אתה יכול למכור אותו באינטרנט ולשלוח אותו החוצה. או שאתה יכול למכור ולארגן משלוח לחנויות מזון או מסעדות מקומיות. קל יחסית למכור מוצרי מזון בחנויות מזון מקומיות. בנוסף הפוך הוא עצום.

התקנות על הפעלת מטבח מסחרי מהבית שלך משתנות במידה ניכרת לפי מצב וסוג האוכל. אם נתקלת בתקלה שקול לשכור שטח במטבח מסחרי - עדיין הרבה פחות יקר מאשר השכרת שטחי מסחר לחנות ראווה.

עצם היותו אופה גדול אינו המרכיב ההכרחי היחיד להצלחה בעסק זה. אתה גם צריך לסמר את ההיבטים העסקיים. תרצה לנתח את השוק, את לקוחות היעד שלך, את התחרות שלך, את המחיר ואת האריזה באמת בזהירות כדי למצוא את ההזדמנות הטובה ביותר שלך. יהיה עליך להמציא מאכלים שלא רק שטעמם נהדר אלא גם מופיע היטב או ארוזים היטב והם באמת ייחודיים.

הרבה יותר טוב לך להשיק עם מעט מאוד פריטי מזון יוצאי דופן במקום שורה של מוצרים קרובים יותר לממוצע באיכותם או בייחודם. אם הפריטים הראשונים שלך לא מתקבלים היטב יהיה קשה למכור מוצרים נוספים.

יש לי חבר בעל ידע במזון שייצר מוצר מזון טוב אך הוא לא נמכר היטב בקמעונאות. בדיעבד אם היא הייתה משיקה את המוצר שלה לאט ובזהירות רבה יותר, תמחרה אותו נמוך יותר ונתנה יותר תשומת לב לאריזה אני חושב שזה היה עובד ממש טוב.

אני מוצא שחברת פינק פאי שהוקמה על ידי צוות הבעל/אישה של מייקל מק'גואן (השף הראשי) ופלומה מאצ'אדו-מק'גואן (מנכ"ל) היא דוגמה מצוינת למוצר מזון מחושב בקפידה, מיני הפשטידות שלהם. הפשטידות הקטנות שלהן לא רק שהן טעימות נהדר, אלא הן גם נראות נהדר. האריזה, המצגת והשיווק שלהם נראים נהדר. ואני מאוד אוהב את השם שבחרו לעסק שלהם. הם השיקו את עסקי המיני פאי שלהם בשוק האיכרים הצהובים הירוקים בדרום פלורידה.

רעיון עסקים פשטידה ורודה אני אוהב את הפינוקים הקטנים מפינק פאיס! הקמת מאפייה ביתית מצליחה דורשת תפיסה עסקית מחושבת בנוסף לתשוקה לאפייה.

עסק מזון ביתי יכול להיות מוצלח ביותר. אבל עשה שיעורי בית ותכנן את העסק שלך בקפידה לפני שתתחיל למכור מזון.


מהם הרעיונות העסקיים הרווחיים ביותר?

1. ייעוץ

2. קייטרינג

3. תיבת מנוי

4. ייבוא/ייצוא

5. קו הלבשה

6. סוכנות התעסוקה

7. חנות אמזון

8. בתים מחדש

9. השכרת כלים/ציוד

10. ספא יום

11. משפיע מדיה חברתית

12. ניקוי שטיחים/ריפודים

13. ניקיון בריכה/מכירה/התקנה

14. חנות משקאות חריפים

15. שירות הדברה


עסק במדיה חברתית

האם אתה נהנה להסתובב ולהעלות פוסטים בפייסבוק ובפלטפורמות מדיה חברתית אחרות? אז למה שלא תקבל על זה תשלום? כמעט כל עסק שמוכר משהו ירצה להיות ברשתות החברתיות. אבל הרבה בעלי עסקים לא יודעים איך או לא רוצים להשקיע את הזמן לעשות מדיה חברתית משלהם. אז זה שוק ענק.


כל עסק שמוכר משהו - כמו חנות הפרחים הזו - ירצה להיות ברשתות החברתיות. לשם אתה נכנס.

מה שאני מאוד אוהב בעסקי המדיה החברתית הוא שבדרך כלל לא מדובר במכירה חד פעמית. רוב הלקוחות ירצו לשמור אותך על בסיס קבוע כדי לשמור על הפרסומים שלהם ברשתות החברתיות טריות. כך שתוכל לפתח הכנסה יציבה ויפה. בנוסף, אתה יכול לבצע את רוב העבודה מהבית.

אז איך אפשר להתחיל עם מדיה חברתית כעסק? אתה יכול לפנות לעסק קטן מקומי ולומר להם שהם יקבלו הרבה מאוד כסף מכיוון שהם הלקוח הראשון שלך. או שאתה יכול להתחיל לעשות קצת עבודה עבור עסק של חבר. או שתוכל להקים דף אינטרנט לעסק שלך במדיה חברתית ולהתחיל לקדם את זה ברשתות החברתיות.

כמו כל עסק, עליך לבנות תוכנית ודרך להבדיל את עצמך. אולי אתה מתמחה בקידום חנויות פרחים עצמאיות למשל.


בוטיק בגדים

כשבני ובתי היו בתיכון, הם התחילו וניהלו בוטיק משלהם למכירת סניקרס ירקות ובגדי רחוב יוקרתיים שאותם כינו "נוכלים בחצי הדרך". הם פתחו חלון ראווה בפועל אבל אתה כמובן יכול להפעיל עסקים מסוג זה לגמרי באינטרנט.

בוטיק לבוש רעיון עסקים אנדרו הילדים שלי מאוד נהנו עם בוטיק בגדים משלהם. זהו עסק נהדר כחנות מקוונת או כחלון ראווה פיזי.

זה עסק ממש כיף. זה מגניב להחליט אילו פריטי הלבשה אתה אוהב ורוצה להחזיק ואילו אתה באמת רוצה להציג. לדוגמא, הילדים שלי החזיקו נעלי ספורט שחורות גבוהות למראה ממש חדות שמכרו לנערים בני 15 וגם לנשים בנות 60.

פיתוח בוטיק מצליח פחות עוסק במכירת פריטים בודדים ויותר בהרכבת סביבה ואוסף בגדים שאנשים רוצים להיות חלק מהם. במילים אחרות, מדובר במכירת אורח חיים. עיצוב החנות שלך ואתר האינטרנט שלךבחירת הלבוש שלך, השיווק שלך ואפילו המראה של הצוות שלך, כולם צריכים לעבוד יחד כדי למכור אורח חיים.

אם אתה שוכר חלון ראווה, תנועה ובעיקר תנועה רגלית היא קריטית. גם אם אתה רחוב אחד מהרחובות העמוסים בעיר, אז אתה רחוק מדי. כאשר יש ספק לכו קודם על מיקום עמוס, בניגוד למיקום "חמוד" או מחיר חכירה נמוך בהרבה למ"ר

למעשה, אני מציע שלפני שאתה משכיר חלון ראווה, אתה באופן אישי סופר כמה אנשים עוברים בכל שעה בזמן הקניות המשובח שלך.

אם אתה מוכר באינטרנט אתה גם צריך תנועה. אך בנוסף תצטרך לפתח מערכת יחסים עם הקהל שלך. שלא כמו עם תנועת רגל פיזית למיקום בחזית החנות, ייתכן שייקח זמן לגרום למבקר באתר לקנות ממך. אז תרצה להתחבר לקהל שלך, לא רק דרך האתר שלך, אלא גם באמצעות דוא"ל או מדיה חברתית.

אתם אולי תוהים, האם הילדים שלי כתבו תוכנית עסקית לבוטיק הקטן שלהם? הם בהחלט עשו זאת - אני זוכר שהם ביקשו ממני לעזוב את החדר כדי שלא אפריע להם בזמן שהם כותבים אותו.


כתיבת קורות חיים/כתיבת פרופיל לינקדאין

האם מדובר בהופעה צדדית קטנה או עסק בעל פוטנציאל הפוך גדול? ניקח את המקרה של ריצ'רד למברט.

ריצ'רד החל לכתוב קורות חיים כהופעה צדדית בנוסף לעבודה במשרה מלאה בהוראת אנגלית. הוא התחיל ב- Fiverr והציע חבילת קורות חיים ומכתב מכתב תמורת 55 דולר בלבד. עם הזמן הוא העלה את שיעוריו, הוסיף שירותים אחרים כמו כתיבת פרופילי לינקדין והגביר את השיווק שלו. לאחר שנתיים של עבודה במשרה חלקית הוא הלך למשרה מלאה וחמש שנים לאחר מכן הוא הרוויח הכנסה שנתית של 2 מיליון דולר.

יש שם ביקוש רב לקורות חיים וזה עסק מקוון נהדר. כל כך הרבה אנשי מקצוע מוכשרים הם פשוט כותבי קורות חיים לא טובים במיוחד. אני צריך לדעת כי בנוסף לסקירה אישית של אלפי קורות חיים, חברת הוצאת הספרים שלי הפכה להיות המו"ל המוביל של ספרי קורות חיים.

ספר רעיונות עסק קורות חיים בוב זהו אחד מתוך מספר ספרים שפרסמתי על קורות חיים. בהרכבת ספר זה עבדנו עם מספר יזמים בניהול שירותי כתיבת קורות חיים מוצלחים ביותר.

אז כאן אתה נכנס! אתה עוזר ללקוחות שלך להפוך את ניסיונם, כישוריהם ויכולותיהם לקורות חיים מעולים שזכו בעבודה. נשמע קל לא! זה. להלן 3 סודות שיעזרו לך ללכת. מספר אחד - וודא שיש לך הרבה מילות מפתח מתאימות למנועי חיפוש ברזומה. מספר שתיים - שמור על זה קצר אבל לא קצר מדי - למעט מנהלים בכירים הייתי שומר את אורך קורות החיים לדף אחד.

מספר שלוש ואולי הסוד החשוב ביותר שלי - וודא כי קורות החיים שאתה כותב אינם רק "רשומות נוכחות". במילים אחרות אל תפרט רק את אחריות התפקיד לתפקידים קודמים. במקום זאת התמקד במה שהשיגו, השיגו והשינו הלקוחות. זה מה שמשיג מקומות עבודה.

יש גם ביקוש עצום לכתיבת פרופיל לינקדאין. אתה יכול לכתוב פרופילי לינקדאין שבאמת יפעילו מכירות ליזמים ולפרילנסרים וגם יסייעו לאנשי מקצוע למשוך תשומת לב בענף שלהם. אז איך מתחילים שירות קורות חיים או שירות כתיבת פרופיל לינקדאין? ראשית אתה יוצר תוכנית. האם אתה מתמקד בפרילנסרים או בכירים או בוגרי המכללה האחרונים? האם אתה עומד לנהל דיונים ארוכים על וידאו או הטלפון עם לקוחות או שאתה עומד להגביל את הקשר לדוא"ל? האם אתה מתכוון למחיר נמוך או גבוה? ואז כמובן שאתה צריך להמציא את גישת השיווק המקוון שלך - וזה חייב להיות נהדר מכיוון שהיא תחרותית ביותר!


מאמן אישי

האם אתה נלהב מכושר גופני ואתה אוהב לעבוד עם אנשים? אתה יכול להיות מאמן אישי נהדר, לעזור לאנשים להיכנס לכושר ולהרגיש טוב עם עצמם.

כיום אתה יכול להציע אימון אישי מקוון, כגון באמצעות זום. או שתוכל להכשיר לקוחות בביתם, בביתך או בחדר כושר מקומי. כמו עסקים רבים אתה יכול להפעיל שירות זה במשרה חלקית.

אתה יכול לעשות הדרכה אישית באינטרנט, בבית הלקוחות שלך או בבית שלך. להלן תמונה של חדר הכושר הביתי שלי.

הנושא הגדול שאני רואה כשאנשים מתחילים את העסק הזה הוא שבעוד שהם עשויים להיות מאמנים אישיים טובים, הם לא תמיד כל כך טובים בשיווק עצמם. הם לא תמיד בטוחים כיצד לכתוב מסר שיווקי יעיל וכיצד להעביר את המסר ללקוחות פוטנציאליים.

עם זאת, מסר שיווקי משכנע יכול לעשות את כל ההבדל. חבר שלי נרשם לאחרונה לאימון אישי מקוון אחד על אחדשימוש במסר פרסום משכנע שראתה בפייסבוק. המודעה הבטיחה שבעוד 8 שבועות היא תשיג תוצאות מוחשיות ותרגיש כמו אדם חדש.

לעתים קרובות אתה צריך להתנסות בהצעות שונות, עותק שיווקי שונה ומקומות שיווק שונים כדי למצוא מה עובד הכי טוב. לפעמים, לפני שתוכל לבצע את המכירה, עליך לפתח מערכת יחסים עם לקוח פוטנציאלי. אתה יכול לעשות זאת על ידי מתן מאמרים וסרטונים רלוונטיים באתר שלך, כמו גם הודעות דוא"ל אינפורמטיביות ופוסטים ברשתות החברתיות.


שינה וארוחת בוקר

ראיתי כמה אנשים באמת מצליחים ונהנים מאוד להחזיק בצימרים משלהם. ראיתי גם אנשים אחרים מוצאים שזה יותר עבודה וקשה יותר ממה שהם ציפו.

לפני שתתחיל או תקנה לינה וארוחת בוקר, אתה צריך שיהיו לך ציפיות מציאותיות. בעסק זה ייתכן מאוד שתרוויח כמה שאתה מצפה. וייתכן שקל יחסית להשיג מימון. עם זאת, העסק עשוי לכלול יותר בעיות ונושאים ממה שאתה מצפה.

אנשים מצפים לתשומת לב אישית בצימר והם מצפים שהכל יהיה בדיוק כך. חלק מהאורחים יהיו תובעניים ובעייתיים יותר מאחרים. יהיה עליך להתמודד עם אורחים שמשנים ומבטלים הזמנות. תקבל בקשות מיוחדות ותצטרך להחליט כמה רחוק אתה רוצה ללכת כדי לרצות את הלקוחות שלך.

עם אורחים שבאים והולכים, הבניין והרכוש שלך יהיו יותר בלאי מאשר בית פרטי. נכס ישן במיוחד יזדקק לתיקונים נוספים. ניקיון הוא מטלה שלא נגמרת. האם תזמין מישהו או שתעשה את הניקיון בעצמך?

ואז יש את חלק ארוחת הבוקר של העסק. חלק מהצימרים מציעים ארוחת בוקר קונטיננטלית פשוטה למדי אך רבים מציעים ארוחת בוקר חמה מלאה. הכרתי את אן ורועי המנהלים את הצימר היפה Scargo Manor בקייפ קוד. אן מגישה ארוחת בוקר חמה ייחודית מדהימה. אבל לשם כך, היא מתחילה להתכונן ערב קודם - כל לילה בעונה.

עבור אן ורועי אחד הפרסים הגדולים ביותר בניהול צימרים היו האנשים שהם פגשו. אנשים שבוחרים להישאר בצימר נוטים להיות חמים, ידידותיים ויוצאים. היבט נוסף בניהול צימר שיכול להיות מתגמל הוא שדרוג העיצוב שלך והפיכתו למעניינת. בכמה צימרים בהם התארחתי יש עיצוב ייחודי לכל חדר. שדרוג העיצוב שלך יכול להגדיל את העסק שלך, להוביל ללקוחות חוזרים יותר ולאפשר לך לגבות תעריפים גבוהים יותר.

תצטרך להיות אגרסיבי בנוגע לשיווק כשאתה מתחיל את הצימר שלך. וכמו עסקים אחרים ללינה, עליך לעקוב כל הזמן אחר תעריפי היישוב ביישובך ולהתאים את המחירים בהתאם. בסך הכל, צימר יכול להיות מתגמל מאוד אם מתחילים בציפיות מציאותיות.


עסק ניקיון

ניקיון יכול להיות עבודה קשה אבל אתה יכול גם להרוויח כסף טוב כי לא כולם מוכנים לבצע עבודות מסוג זה. כדי להרוויח עוד יותר כסף אתה יכול לפתח התמחות כגון ניקיון משרדים, אתרי תעשייה או אפילו פינוי פסולת מסוכנת.

בצורה הפשוטה ביותר, אתה יכול לפתוח עסק לניקיון בתים עם לקוח יחיד. רוב הלקוחות ירצו לנקות את ביתם באופן קבוע, כך שמדובר בעוד לקוח טוב שחוזר על עצמו, בעל הכנסה קבועה. אתה יכול לחייב לפי שעות אבל רוב ניקיון הבית גובה לפי העבודה. כך גם אתה וגם הלקוח יודעים בדיוק מה יהיה החיוב מראש.

רוב האנשים מגדלים תחילה את ניקיון הבית שלהם על ידי הוספת זוג עוזרים לעבודה לצידם. כך הם יכולים לעקוב מקרוב אחר איכות העבודה ולהישאר הקשר העיקרי עם הלקוח. אתה כמובן יכול להגדיל את העסק הזה הרבה יותר מהר על ידי הוספת צוותים נוספים. יזמים רבים בנו את עסקי הניקיון שלהם למפעלים של מיליוני דולרים.

אפשרות נוספת היא ניקיון משרדים. אחד מחברי בנה עסק סולו מצליח מאוד המנקה את משרדיהם של עסקים קטנים בלילה. עסקים אלה סמכו עליו גישה למשרדיהם, כך שהם היו מוכנים לשלם לו כסף טוב. הוא עבד רק 4 או 5 שעות בכל לילה ועדיין התפרנס במשרה מלאה.

התמחויות אחרות כוללות ניקוי תעשייתי ואפילו פינוי פסולת מסוכנת. היה לי שכן שהצליח להפליא לבצע פינוי פסולת מסוכנת. ככל שניסיונו הלך והציע הוא הציע עבודות גדולות יותר ויותר. בדרך כלל הוא הציע הצעה נמוכה למדי כיוון שגילה שהנחתת חוזה בדרך כלל לא תוביל להצעת עבודה ותוספת רווחית במיוחד.

קצת קשור, אחד מהחברים שלי התחיל לעסוקess הסרת פסולת מאתרי בנייה. מאוחר יותר הרחיב את עבודתו כך שיכלול עבודות הריסה. לא היה לו ניסיון קשור - העסק הקודם שלו מכר ציוד כיבוי מיוחד. עם זאת הוא הצליח במהירות להרחיב את עסק פינוי הפסולת לעסק של מיליוני דולרים.


הפכו את התחביב שלכם לעסק

לא משנה מה התחביב שלך אתה כמעט יכול להפוך אותו לעסק מדהים. אך בכדי לעבור מוצלח מתחביב לעסק, עליך לפתח תכנית מחושבת.

לפני שנים יזם אמריקאי הפך את התחביב הראשון שלו לציור קריקטורות לעסק שעושה סרטי אנימציה.

מאוחר יותר אותו יזם לקח את התחביב האהוב עלי, דגמי רכבת, תוך התמקדות ברכבות קטנות מאוד של HO (1:87). אחר כך התעניין ברכבות דגמים גדולות יותר ובנה מסילת רכבת חיצונית - גדולה מספיק כדי לרכב עליה. הוא נהנה לשבת על מנוע הקיטור הקטן שלו ולפעול כמהנדס, למשוך קרונות רכבת מדוגמנים שהובילו אורחים מסביב לרכושו הגדול.

לבסוף החליט יזם זה להפוך את מסילת הרכבת שלו לעסק ובנה מסילת אדים משוכפלת בגודל כמעט מלא כדי להקיף את פארק השעשועים החדש שלו - אותו קרא על שמו, דיסנילנד. סיבה מרכזית להצלחת דיסני היא שבילה שנים מראש בתכנון קפדני במיוחד של כל מה שקשור לדיסנילנד.

רכבת דוגמנית נוספת שהפכה את התחביב שלו לעסק הוא ג'ורג 'סליוס. למדתי להכיר את ג'ורג 'בביקור ברכבת הדגם המדהימה שלו. נתקלתי בו גם בתערוכות רכבת דוגמניות שבהן מצאתי אותו יושב ליד תא התצוגה שלו ומוכר את מוצריו.

ג'ורג 'היה מבלה 6 חודשים בכל שנה בקפידה בתכנון ערכת בנייה חדשה מדהימה. אחר כך בילה את 6 החודשים הבאים של כל שנה בבניית אחת מסילות הרכבת המודל המרהיבות ביותר שראה העולם.

רכבי דגמים אחרים הפכו את התחביב שלהם לעסק בדרכים אחרות. חלקם סוחרים ברכבות דגם משומשות. אחרים בונים מסילות ברזל לדגמים לאנשים שאינם רוצים לבנות מסילות דגם משלהם.

כמו ג'ורג 'סליוס וולט דיסני, ייתכן שתוכל להפוך את התחביב שלך לעסק. מגדל הפחמים הזה במסילת הדגם שלי הורכב מתוך ערכת מיניאטורות בסדר גודל של ג'ורג 'סליוס.

רוב הסיכויים שיש כמה הזדמנויות עסקיות גדולות הקשורות לתחביב שלך. לא משנה איזה תחביב אתה רוצה להפוך לעסק זכור לתכנן את העסק בזהירות רבה לפני שתתחיל אותו.


אפליקציות סמארטפון

אחד מחבריו של הבן שלי בסטנפורד יצר אפליקציה חדשה מדי שבוע בדרך כלל בהכנסות של מאות אם לא אלפי דולרים. אבל אם אתה באמת רוצה לבנות את זה לעסק, אני לא ממליץ על גישה זו של יצירת הרבה אפליקציות במהירות, במיוחד מכיוון שמכירת אפליקציות היא תחרותית יותר כיום.

במקום זאת, אני מציע לך ליצור ולשווק בזהירות כמה אפליקציות ממש טוב - החל באחת מהן. החבר של הבן שלי אגב כבר לא יוצר אפליקציות. במקום זאת, הוא קיבל עבודה בניהול מוצר בגוגל.

אז איך אתה ניגש ליצירת אפליקציות כעסק רציני? תחילה הניחו בצד כל רעיון מסוים שיש לכם לאפליקציה. במקום זאת, התחל עם הלקוח הפוטנציאלי. מיהו הקהל? לדוגמה, מכירת אפליקציה לאנשים פרטיים או לעסקים קטנים או לתאגידים גדולים כולם שונים מאוד.

לאחר מכן, תחשוב איזה יתרון האפליקציה שלך יכולה להביא לקהל היעד שלך. האם זו הטבה שהם באמת יכולים לשלם עליה? העריכו את התחרות. במה היישום שלך יהיה שונה או טוב יותר מהאפליקציה שלהם?

לאחר מכן, תכנן כיצד אתה עומד לשווק את האפליקציה שלך. תרצה דף נחיתה משכנע ואטרקטיבי במיוחד עם צילומי מסך וביקורות משתמשים - התחל עם ביקורות של החברים שלך אם אתה צריך. לאחר מכן, בצע אופטימיזציה של הדף שלך לדרג בראש תוצאות מנועי החיפוש. לאחר מכן, אתה רוצה לבנות קהל - מה שיכול לקחת זמן. מדיה חברתית חשובה במיוחד למכירת אפליקציות.

החדשות הטובות הן שאפשר להרוויח הרבה כסף על מכירת אפליקציות אבל אתה רוצה לגשת אליו כעסק ולהיות סבלני עם זה. יתר על כן, אם האפליקציות שלך מצליחות אתה יכול כמעט immeלמכור אותם בדיאטה תמורת כסף טוב למפתח אפליקציות אחר.


מדריך טיולים

הייתי בהרבה סיורים מדהימים במהלך השנים, בדרך כלל בחסות קבוצת עסקים או מוזיאון. כל אחד מהם עסק במפעיל תיירים ובדרך כלל יותר מאחד. לפעמים קבוצות אלו שוכרות מפעילי תיירות לאדם יחיד, לעיתים הן שוכרות חברות מפעילות תיירות גדולות.

ישנם כל מיני שירותים שונים שאתה יכול להציע כמפעיל טיולים. לדוגמה, כשהייתי אחראי על סיור למונטריאול לאחת מקבוצות העסקים שלי, שכרנו מדריך טיולים מקומי שיעזור לנו לפתח מסלול מעניין הכולל מקומות לימוד, תרבות והיסטוריה. לאחר מכן היא עשתה את כל הסידורים עם האולמות וגם סידרה מסעדות ותחבורה קרקעית.

לאחרונה יצאתי לסיור אוכל ויין/אופניים בפורטוגל שאורגנה על ידי מסעדה מקומית וחברת טיולי אופניים מבוססת. טיילנו ביקבים, אכלנו ארוחות מדהימות, דגמנו הרבה יינות נהדרים, ראינו כמה אתרים היסטוריים ואפילו עשינו קצת אופניים.

נהנתי מהרבה סיורים מאורגנים. הסיור הזה לפורטוגל היה שילוב מעניין של רכיבה על אופניים, אוכל ויין - כפי שמציע צילום יקב זה.

בהקמת חברת טיולים תרצה לחשוב היטב על האפשרויות שלך בעת פיתוח התוכנית שלך. האם תמכור טיולים ישירות ליחידים או לקבוצות? האם תציעו טיולי אוטובוסים, טיולי אופניים, טיולי הליכה או שילוב? האם תתמקד באתרים היסטוריים, מקומות תרבותיים, אוכל ויין, או הרפתקאות חוצות? האפשרויות הן אינסופיות - מה שהופך אותו לעסק טוב למציאת נישה והקמתה.


עסק לשירותי כתיבה וקופירייטינג

לפני שנים סבתא שלי, שהיתה מורה בבית ספר, הרוויחה כסף נוסף על מכירת סיפורים בעיקר על קייפ קוד ישן למגזינים אזוריים ולאומיים. כיום, ההזדמנות הגדולה של כותבים עצמאים היא שיווק תוכן מקוון.

חברות בכל הגדלים רוצים לפרסם מאמרים באתרי האינטרנט שלהן ולהוסיף פוסטים לבלוגים שלהן כדי לעורר תנועה ולמשוך לקוחות. לדוגמה, עסק שמוכר ריהוט משרדי עשוי להזמין מאמרים על הטרנדים האחרונים בעיצוב משרדי או אולי כיצד לבחור את הישיבה הטובה ביותר למשימות משרדיות שונות.

למרות שזה עשוי להיות אידיאלי עם מומחיות או היכרות עם תעשייה מסוימת, לרוב האנשים שכותבים שיווק תוכן לעסקים ספציפיים אין ידע מעמיק. במקום זאת הם מסתמכים על קלט מהלקוח ועל ביצוע מחקר משלהם.

המשותף כמעט לכל העסקים הוא שהם היו רוצים שהמאמרים והפוסטים שלהם בבלוג יופיעו בחיפושים רלוונטיים בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. כך שככל שתוכל ללמוד יותר על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) כך תוכל להיות סחיר יותר.

כיום הביקוש הגדול לסופרים עצמאים הוא לשיווק תוכן. המומחה מייקל בוזי אומר שכל עסק שצריך להגיע מול קהל, זקוק לשיווק תוכן.

כדי לשווק את השירותים שלך, הרכיב אתר בעל מראה מקצועי הכולל דוגמאות של עבודתך הטובה ביותר. באופן אידיאלי עליך לכלול המלצות של לקוחות מרוצים. אזכור תעשיות מסוימות שכתבת עבורן ושמות חברות בודדים יהיה מועיל גם כן.


עסק משאית מזון/עגלת מזון

משאית מזון או עגלת מזון היא חלופה מצוינת בעלות נמוכה וגמישה למסעדה. אתה יכול להתחיל עם מעט מאוד כסף על ידי רכישה או ליסינג של משאית משומשת או פשוט ללכת עם עגלת מזון. ואם מיקום אחד לא עובד אז אתה יכול פשוט להעביר את המשאית שלך למקום אחר. בעוד שבמסעדה ייתכן שתצטרך לחכות עד סוף חוזה השכירות שלך לעשר שנים כדי לעבור למקום טוב יותר.

האם כדאי להתחיל ממטבח חדשני או משהו פשוט? האם כדאי להציע רק כמה פריטים או תפריט נרחב? כיצד עליך לקבוע מחירים? מה יהיה המיקום הטוב ביותר? כל אלה נושאים חשובים שברצונך לשקול בזהירות בעת ניתוח ה שוק שלך, לקוחות פוטנציאליים והתחרות שלך. לאחר מכן, עליך לפתח את התוכנית העסקית שלך.

משאית אוכל רעיון עסקי נתקלתי במשאית אוכל רטרו מגניבה מאוד בתערוכת אמנות במיאמי. ברור שהיזם שעומד מאחורי עסק משאיות המזון הזה הקדיש לו מחשבה ותכנון קפדניים.

אם משאית המזון שלכם תהיה ממוקמת במיקום תחרותי ביותר עם מספר אפשרויות מזון אחרות בקרבת מקום, אז קודם כל הייתי שוקל לאכול מטבח ייחודי יותר עם כמה פריטים יוצאי דופן. אם מצד שני אתה אופציית המזון היחידה המשרתת את אותו קופהrs כל יום, אז הייתי ממליץ לכלול שילוב טוב של פריטים בסיסיים יותר ותפריט גדול יותר, כך שהלקוחות החוזרים שלך לא יצטרכו לאכול את אותו אוכל כל יום.

אם אתה מתחיל עם משאית בסיסית למדי בשימוש, עלויות ההפעלה שלך אמורות להיות בטווח של 10,000 $. אבל הם יכולים להיות פחות אם יכולים לארגן חכירה או מימון המשאית שלך.


עסק לציור

עסק נוסף שהקמתי בחופשת קיץ במכללה היה עסק לצביעת הבית שלי ששמתי "ציירי מכללות". זוהי דוגמה מצוינת נוספת לרעיון עסקי קל להפעלה.

סידרתי את עבודת צביעת הבית הראשונה שלי ללא הפניות וללא טענות לחוויה על ידי הגשת הצעות לא מוגדרות לעסקי ציור מבוססים ונשמעת בטוחה שאוכל לבצע את העבודה. החוויה הקרובה ביותר שהייתה לי הייתה צביעת רכבות הדוגמניות שלי וכמה סירות משוטים.

אין ספק, ציור הבית התברר די פשוט. המפתח לעבודה טובה שמצאתי היה הכנה מוקפדת - במיוחד ליטוש כל צבע ישן ורפוי.

בנוסף לכך שאין לי ניסיון, גם לי לא היה כסף. לעבודת הצביעה הראשונה שלי קיבלתי את הלקוח לקדם לי מספיק כסף לצבע ולציוד. מצאתי כמה סולמות ישנים וסחבתי אותם על גג המכונית שלי.

המכונית שלי אגב הייתה בלאגן - צד אחד ניפץ כולו לאחר שנפגע על ידי משאית קוקה קולה. אז כשפניתי ללקוחות פוטנציאליים הייתי חייב להקפיד להחנות את הרכב כדי להסתיר את הנזק.

עסק בציור התחלתי את העסק שלי כמעט ללא ניסיון וללא כסף. זוהי דוגמה מצוינת לעסק פשוט שכמעט כל אחד יכול להתחיל ולהצליח בו.

כל עבודת ציור שלקחתי באותו קיץ הייתה רווחית, אבל היו זוג שרציתי שהצעתי עליו קצת יותר גבוה.

בכמה עבודות גיליתי אחר כך שהצעתי פחות ממחצית ההצעה המתחרה הנמוכה ביותר ופחות מחמישית מההצעה הגבוהה ביותר! אז היה לי ברור שחברות הציור המבוססות יותר מכניסות כסף רציני! ומהר מאוד התברר כי הצעת מחיר קפדנית על מקומות עבודה היא חלק חשוב בהצלחת העסק הזה.


חנות פרחים

בדיוק שלחתי אחר הצהריים כמה פרחים. חיפשתי בגוגל חנות פרחים מקומית. הראשון שמצאתי באינטרנט החלטתי לא להתנשא כי האתר שלהם לא הרשים אותי. הם הראו כמה סידורי פרחים, אך הם לא תויגו בבירור, לא תוארו או מתומחרים. אתר הפרחים המקומי השני היה הרבה יותר טוב אז הזמנתי את הפרחים שלי דרכם.

אני רוצה לזעוק מהגג: אתה צריך אתר נפלא לכל עסק !! זה נכון לגבי חנות הפרחים שלך - או כמעט בכל סוג אחר של עסקים - ולא משנה כמה קטנה. זה לא כל כך קשה לביצוע. בואו נהיה ברור לגבי זה: האתר הראשון שאליו נכנסתי לא היה מספיק טוב והוא קיבל 0% מהעסק שלי. האתר השני היה טוב והוא קיבל 100% מהעסק שלי.

לכן בקורס שלי בנושא שיווק דיגיטלי הדבר הראשון שאני מדבר עליו הוא איך להקים אתר נהדר. זה לא כל כך קשה לביצוע. זה לא חייב להיות אתר גדול. זה לא חייב להיות אתר מורכב. אבל הוא צריך לבצע את העבודה. וזה כולל לעשות כל מה שאתה יכול כדי שזה יופיע לפחות בתוצאות החיפוש המקומיות.

כדי להצליח בעסקי הפרחים - או כמעט בכל עסק אחר כיום - אתה צריך אתר נהדר שמופיע בתוצאות החיפוש. וזה אפשרי במיוחד לעסקים מקומיים.

אם אתה עושה עבודה טובה בחנות הפרחים שלך זה יוביל לבקשות לספק פרחים לאירועים מיוחדים כולל חתונות, מסיבות ואירועי חברה. תוכל גם להגביר את המכירות שלך לאירועים מיוחדים כאלה על ידי פנייה למתכנני חתונה ואירועים ומקומות מקומיים שמארחים קבוצות גדולות.


עסק SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש)

שכרתי לראשונה חברת אופטימיזציה למנועי חיפוש בשנות התשעים לעסק אתרים שהקמתי בשם CareerCity.com, אתר לפרסום משרות שמכרתי כמה שנים מאוחר יותר. קידום אתרים היה אז עסק נהדר, והוא עדיין עסק נהדר כיום.

כל עסק רוצה להופיע כמה שיותר גבוה עבור מילות מפתח חשובות בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. על מילות חיפוש פופולריות התחרות עזה. אז חברות גדולות וקטנות שוכרות עסקים SEO שיעזרו לשפר את דירוג מנועי החיפוש שלהן.

חלק מהעסקים ישכרו חברות קידום אתרים באופן חד פעמי כדי לייעל את האתר שלהם או להחמיא למאמצי קידום אתרים משלהם. אבל מה שאתה באמת רוצה זה לגרום לשומר חודשי לעבוד עם חברה באופן שוטף כדי למקסם את המיקומים שלהם במנועי החיפוש.

מה המפתח להצלחה בשימושיות? ראשית, אתה רוצה לספק תוצאות טובות ללקוחות שלך - מבלי לעשות טריקים של "כובע שחור" שיגרום להם להיענש בגוגל או במנועי חיפוש אחרים. שנית, אתה רוצה לנהל ציפיות. אם הלקוח שלך מצפה לדירוג במיקום הגלובלי מספר 1 עבור מילת מפתח פופולרית במיוחד ורווחת ממנה, עליך להסביר בסבלנות כי אין סיכוי שזה יקרה.

לבסוף, עליך להשיג לקוחות. ברור שזה יהיה אידיאלי אם תוכל לדרג גבוה במנועי החיפוש את מילת המפתח "SEO". כמובן שזה די תחרותי. אבל לחיפושים מקומיים אחר קידום אתרים ומונחים קשורים, התחרות הרבה פחות מרתיעה.

דרך טובה להשיג את הלקוחות הראשונים שלך ולבנות את תיק ההשקעות שלך היא על ידי הצעת השירותים שלך באתרים פרילנסרים כמו Fiverr.

דרך נפוצה נוספת להשיג לקוחות SEO היא לקבל משימות או הפניות לחוזה משנה מחברת שיווק דיגיטלי בשירות מלא. כדי לקבל עבודה מסוג זה, תזדקק למומחיות טובה למדי ותצטרך להתחיל ליצור רשתות.

לקוחות פוטנציאליים רבים ינסו קודם כל לבצע קידום אתרים בעצמם. אז אתה יכול לנסות למשוך לקוחות על ידי כתיבת מאמרים, מיילים ופוסטים ברשתות החברתיות על SEO. תוכל גם להציע סמינרים או סמינרים.

גם אם אינך פותח עסק לקידום אתרים, ייתכן שתרצה לגלות כיצד לדרג בראש תוצאות החיפוש של Google.


מהם העסקים הקלים ביותר להקים?

1. הליכה עם כלבים

2. שירות שמרטפות

3. הובלת עסקים

4. נמכר באיביי

5. שירות השקיית צמחים

6. חבר בכיר

7. הסרת זבל

8. ניקיון הבית

9. שטיפת מכוניות ניידות

10. דרופשיפינג

11. עוזר וירטואלי

12. השכרת אופניים

13. הדרכה

14. טיולי הליכה

15. משלוח מכולת


עסקים של מעונות יום

שוב, זהו עסק נוסף שאתה יכול להתחיל בקטן עם מעט כסף בבית שלך. ואתה יכול לגדל אותו בקצב שלך, בערך כמו שאתה רוצה. לדוגמא Bright Horizons גדלה ליותר מ -1,000 מקומות ולמעלה ממיליארד דולר במכירות שנתיות.

לא משנה איך אתה מודד את זה, מעון הוא עסק גדול. בארה"ב לבדה מעון הוא תעשייה של 40 מיליארד דולר בשנה עם יותר מ -56,000 מקומות מסחריים ו -21,000 מיקומים המנוהלים על ידי עמותות.

למעון יש מאפיין עסקי גדול חשוב מאוד - לקוחות חוזרים והכנסה קבועה. זה גם גמיש. אתה יכול להתחיל תרגול מעון בביתך, במקום מושכר או במיקום המסופק על ידי צד שלישי כגון תאגיד שישמח לקבל מעון יום נוח בשטחו.

לפני שנים כשרכשתי את הבית הראשון שלי (שתי משפחות כדי שאוכל להשכיר את היחידה הגדולה יותר להכנסה) האישה הסמוכה ניהלה בית מעונות מחוץ לביתה. היא גם טיפלה בילדים שלה כך שהיא חסכה כסף על תשלום למישהו אחר עבור מעונות יום במקביל.

שלט מעון רעיון עסקי בהחלט לשים שלט אם הייעוד שלך יאפשר זאת. אך סביר להניח שתזדקק לשיווק נוסף למילוי המעון שלך.

כדי לצאת לדרך, תצטרך לבדוק את תקנות המדינה שלך ולקבל רישיון. תזדקק לביטוח כגון אחריות וצוות עובדים, אם יש לך עובדים. תזדקק למדיניות ספציפית בנושאים כגון איחור בתשלומים, ילדים חולים, פציעות אפשריות ואיסוף מאוחר. ותרצה לוודא במיוחד שהמתקן שלך בטוח לחלוטין לילדים. אני ממליץ לרדת על הידיים והברכיים כמו ילד צעיר ולחשוב על כל דרך שבה הם עלולים להסתבך!

זה אולי נראה כמו הרבה דברים, אבל הכל ניתן לביצוע והרבה אנשים משיקים עסקים מעון יום יום. וזה לא פלא שכן אנשים רבים מתקשים למצוא אפשרויות מעונות טובות.


עסק לשיעורי יוגה

נראה שחצי מהאנשים שאני מכיר לוקחים שיעורי יוגה או מעבירים שיעורי יוגה. אחד החברים שלי עובר שיעור יוגה מקוון כל בוקר בשעה 7:30. יש לי חבר נוסף, כמעט בן 80, שעושה שיעורי יוגה חמים מספר פעמים בשבוע. הוא אוהב את זה!

חבר אחר מנהל עסק בהוראת שיעורי יוגה כמעט במשרה מלאה. היא מלמדת שיעורים קטנים יותר מאולפן קטן שהקימה בביתה. היא מלמדת כמה שיעורים גדולים יותר בבית של חבר, שהיא מאפשרת להצטרף לשיעורים שלה ללא תשלום.

עוד חברה מנהלת עסק תיווך נדל"ן מצליח שלה. היא מלמדת יוגה בצד לא רק בשביל הכסף הנוסף, אלא יותר כי היא מאוד נהנית מזה. היא שוכרת מקום אצל יוג מקומיסטודיו. מדי פעם היא תציע נסיגת יוגה לילה במלון נופש.

סטודיו יוגה לרעיון עסקי אתה לא צריך סטודיו יוגה משלך כדי להקים עסק זה. אתה יכול להציע שיעורים בבית שלך, בבית של חבר או שאתה יכול לשכור מקום. סליחה על עמוד הפנס באמצע התמונה - צילום הוא לא הצד החזק שלי!

שיעורי יוגה הם עוד לקוח חוזר נהדר, עסק בעל הכנסה קבועה. אם אתה יכול לשמור על המשתתפים שלך מאושרים, הם בדרך כלל יישארו איתך זמן רב וגם ימליצו עליך לחבריהם.

בין אם אתה מציע יוגה מקוונת או לא מקוונת, הייתי מקדם אותה באמצעות שיווק דיגיטלי. תרצה אתר אטרקטיבי אך פשוט ותגדיר רצף שיווק בדוא"ל. את העסק הזה הייתי מקדם במיוחד ברשתות החברתיות החל מפוסטים חינמיים אך לאחר מכן מתנסה גם בפרסום בתשלום.


עסק של "הנדימן" שיפוצים ועבודות כפיים

כשהייתי נער מתקן את סירת המפרש הקטנה שלי בחצר הקדמית שלי, אישה בגיל העמידה עצרה את מכוניתה ושאלה אם אני נגר. עצרתי לרגע אבל הבנתי שאולי תהיה לי הזדמנות להרוויח קצת כסף ואמר "בטח!" היא הסבירה כי השכירה כמה קוטג'ים בהמשך הרחוב שזקוקים לתיקונים פשוטים כולל החלפת חלונות שבורים.

האם אוכל לתקן חלונות, שאלה. "אין בעיה הגבתי." כמובן שמעולם לא תיקנתי חלון חלון ולא היה לי מושג איך לעשות זאת. אבל זה לא היה משנה. מה שחשוב היה שאני יכול לנסות להבין את זה ויש כסף להרוויח. אז הלכתי לחנות לחומרי בניין המקומית ותוך שלוש דקות הסבירו כיצד לתקן חלונות שבורים ומכרו לי את הציוד. אז ככה פתחתי עסק זעיר של איש יד באותו הקיץ.

עם ארגז הכלים האדום הקטן שלי, אני כבר הולך לפתוח עסק מאדם - בדיוק כמו שעשיתי כנער.

כיום הנסיבות שלי קצת שונות ועכשיו אני שוכרת אנשים לתיקון כל הדברים הקטנים מסביב לבתי, בזמן שאני חוסכת אנרגיה מסוג אדם שלי להתעסק ברכבות הדוגמניות שלי ובסירות שלי. לאחר שקניתי בית גדול ומבוגר יותר, שכרתי שני בעלי חיים במשך שנה טובה בכדי לבצע הרבה שיפורים קטנים שהגיעו מזמן.

אתה לא צריך להיות מומחה בשום דבר כדי להיות איש יד מוסמך. ואתה לא צריך להיות מהיר במיוחד - בעסק הזה אתה גובה לפי שעות. אתה רק צריך להיות מסוגל לבצע כמה עבודות תיקון ביתיות בסיסיות למדי ולהיות מוכן לבצע עבודות קטנות מאוד. זה בסדר גמור כאיש יד לומר לך שלא נוח לך לבצע עבודה המוצעת לך. זה הולך עם השטח.

אם אינך רוצה לבצע עבודות ממשיות בעצמך, תוכל עדיין להקים עסק מאדם. אתה פשוט מכסה את העבודה. כך תוכלו לבחור את האדם המתאים ביותר לכל עבודה מסוימת.


חנות למכירה חוזרת (יד שנייה)

כעסק מקוון או כחנות קמעונאית, מכירה חוזרת היא עסק לוהט. הלבוש עולה לראש בראש העסק הזה, אבל אתה יכול למכור כמעט כל דבר אחר, החל ממוצרי ספורט ועד רהיטים. ראיתי גם כמה חנויות מתערבבות בהצלחה בין מכירת מוצרים חדשים ומוצרים אחרים. אחת הדוגמאות הבולטות לכך היא אמזון המפרטת ספרים חדשים ומשומשים זה לצד זה באתר שלהם.

יש הרבה דברים שאני אוהב בעסקי חנויות. אולי ההיבט הטוב ביותר של העסק הזה הוא שאתה לא מתחרה ישירות עם הרבה קמעונאים שמוכרים פריטים דומים מאוד. במקום זאת, אתה יכול להרכיב תמהיל ייחודי מאוד של פריטים שיעניקו לחנות שלך אישיות ומיקום מובהק בשוק.

דבר נוסף שאני אוהב בחנות למכירה חוזרת הוא שזה יותר מגרש משחקים שווה. לדוגמה, כאשר אתה מוכר סחורות חדשות, סביר שתתחרות מול חברות לאומיות או עולמיות גדולות שיכולות להשיג את סחורותיהם במחירים נמוכים בהרבה ממך. לא כך בעסקי מכירה חוזרת. למעשה, על ידי הקפדה, ייתכן שתוכל לרכוש סחורות למכירה חוזרת אפילו פחות מחברה גדולה יותר.

דבר נוסף שאני אוהב הוא אפשרות המשלוח. אתה יכול להפעיל את חנות המכירה שלך במשלוח. זה אומר שאתה בעצם לא הבעלים של הסחורה ואתה משלם את המקור עבור הסחורה רק כשאתה מוכר אותם. זה חשוב במיוחד בתחומים כמו אופנת נשים שבהם לרוב קשה לנבא מה ימכור הכי טוב. למעשה קמעונאי אופנה רבים בסופו של דבר מוכרים מחצית או יותר מהמלאי שלהם במחירים מוזלים.

חנות מכירה חוזרת זו נראית לעתים קרובות הקמעונאית העסוקה ביותר בעיר הולדתי.

תוכל להקים חנות למכירה חוזרת עבורהשקעה קטנה יחסית. אם תלך עם אפשרות המשלוח לא תצטרך להשקיע כלום במלאי. יתר על כן שולי הרווח בעסק זה יכולים להיות גבוהים מאוד.


עסק מנויים

הפוטנציאל הפוך הוא סיפורי הצלחה עצומים ומאסיביים, כולל מועדון גילוח דולר, Ipsy ובירצ'בוקס. אחת מבנות ידידי עבדה בבירצ'בוקס, כך שאוכל לספר לכם שמנהיגי קופסאות המנויים האלה הפכו לעסקי ענק עם מיליוני לקוחות. אני יכול גם להגיד לך שהם נותנים הרבה מאמץ לשיווק שלהם.

וזה עסק מגניב וכיפי! אתה יכול להוסיף נגיעה אישית משלך על ידי בחירת המוצר שלך, עיצוב האריזה והשיווק שלך. בנוסף אתה יכול להימנע מהטרחה בייצור מוצרים משלך - אתה יכול פשוט לכלול בתיבות המנוי שלך מוצרים מחברות אחרות.

בנוסף, מדובר בלקוח חוזר, בעל הכנסה קבועה. כל חודש, המוצר נשלח והכסף מתגלגל פנימה. זהו לא רק מתכון לרווחים גדולים - אלא שהוא גם אומר שהעסק יהיה למכירה גבוהה אם יימאס לכם אי פעם.

דף נחיתה אטרקטיבי ומשפיע הוא קריטי לעסק של קופסת מנוי. זהו דף הבית של Ipsy המוצלח ביותר.

אז מה אתה יכול למכור בתיבת המנויים שלך? השמיים הם הגבול. הקופסאות הפופולריות כוללות פריטי טיפוח, סבונים, נרות, איפור, פריטי גילוח, גרביים, ספרי ילדים, בשמים, אביזרי הלבשה, פריטי ספורט, צעצועים, קפה, שוקולדים, יינות, פאזלים ועוד.

טוויסט מעניין לעסק זה הוא עיצוב קופסה שיש בה דוגמאות קטנות מאוד ממספר יצרני מוצרים שונים. כך הלקוח שלכם יכול ליהנות מהבדיקה של מגוון מוצרים ולהחליט בעצמם מה הוא הכי אוהב והיה רוצה להזמין יותר. לעתים קרובות תוכל לשכנע את חברות המוצרים לתת לך את פריטי הדוגמא הקטנים שלהן בחינם או במחיר מוזל. בנוסף אתה יכול להרוויח כסף גם על הזמנות חוזרות בכמות גדולה יותר.

אז מה המפתח לעסק הזה? אתה באמת צריך לחשוב על הכל כולל נישת השוק שלך, תמהיל המוצרים שלך, ההצעה שלך והשיווק שלך. לאחר מכן, עליך לבדוק ולבדוק שוב עד שתגלה מה עובד הכי טוב.


שירות קייטרינג

אתה לא צריך להיות שף גורמה כדי לפתוח עסק קייטרינג משלך! אחד מבניו של חבר שלי התחיל שירות קייטרינג בגיל 12 והפעיל אותו לאורך כל התיכון. בתחילה הוא הציע ארוחות פשוטות לחברי הוריו. אחר כך הרחיב בהדרגה את הארוחות שהציע ואת קהל הלקוחות שלו.

קייטרינג הוא עסק נהדר כי אתה יכול להרוויח כסף טוב ללא הסיכונים והתקורה הגבוהה הכרוכה בבעלות על מסעדה. מכיוון שרוב הביקוש הוא לחגים וסופי שבוע אתה יכול להקים עסק במשרה חלקית.

קייטרינג רעיון עסקי אתה יכול לפתוח עסק קייטרינג מהבית שלך. אבל אם תגדל לארגון גדול יותר ייתכן שבסופו של דבר תרצה שיהיה לך משרד שבו תוכל לקבל את פני הלקוחות.

כדי להתבלט בתחום ההסעדה שקול להציע התמחות כגון ברביקיו או קלאמבק. זה בסדר להתחיל בהיצע מזון מוגבל של המאכלים הנפלאים ביותר שלך. מבחינה היסטורית, שירותי ההסעדה גדלו לאט, בדרך כלל מפה לאוזן. אבל היום אתה יכול להאיץ את הצמיחה שלך באמצעות שיווק דיגיטלי.

כדי לפרוץ לתחום זה צור אתר נהדר עם תמונות מרהיבות של המאכלים הטובים ביותר שלך, רשימת המוצרים והתפריטים המוצעים. בצע אופטימיזציה לאתר שלך כך שיופיע בראש תוצאות החיפוש המקומיות. לאחר מכן פנה לכל החברים והמכרים שלך וגרם להם לבקר באתר שלך ולהתחיל לדבר על העסק החדש שלך.


עסק להסרת זבל

נראה שלכולם יש מוסך או עליית גג או חדר אחר מלא זבל שהם היו שמחים להיפטר ממנו! וכמו שירות הובלות, אתה אפילו לא צריך משאית כדי להתחיל בעסק הזה. אתה יכול להתחיל לשכור משאית במקום כמו U-Haul או לקנות קרוואן קטן לגרור מאחורי המכונית שלך. עבור עבודה גדולה שאתה לא רוצה לעשות לבד, אתה יכול לשכור עזרה נוספת על ידי הכנסת מודעה לרשימה של קרייג או על ידי פנייה לסוכנות זמנית.

זהו עסק קלאסי נוסף שתוכל להתחיל בקטן, ממש קטן. אתה יכול אפילו לשמור על עבודת היום שלך ולבצע את כל עבודות הסרת הזבל בסוף השבוע. לדוגמה, בריאן סקודאמור הקים עסק להסרת זבל לאחר שלא הצליח למצוא עבודה בקיץ בחופשה במכללה. מאוחר יותר הוא שינה את שם החברה ל- 1-800-GOT-JUNK? מאז הוא הגדיל את העסק ליותר מ -200 מקומות ולמעלה מ -200 מיליון דולר במכירות שנתיות.

בעסק זה אתה יכול לפתח הכנסה נוספת על ידי מיון יעיל של הזבל שאתה לוקח לפריטים שאתה יכול למכור מחדש, פריטים שאתה יכול לקבל תשלום למיחזור ופריטים שצריך להיפטר מהם.

מפתח נוסף להצלחה הוא הנחיתת לקוחות. הכי חשוב שאתה צריך להקים מערך שיווק דיגיטלי שמביא אנשים לאתר שלך. לאחר מכן, תוכל לנסות למכור אותם ישירות באתר או בטלפון או בדוא"ל. גם אם מעולם לא עשית שיווק דיגיטלי לפני שתוכל ללמוד כיצד לעשות הכל.

אתה יכול לפתח עסקים חוזרים ומפה לאוזן אם אתה מצוחצח ומקצועי. זה כולל בעל אתר יפה למראה, נימוס טלפוני, בעל משאית צבועה במקצועיות ולבישת חולצה עם שם החברה שלך. לאחר מכן, הקפד לעקוב מדי פעם אחר לקוחות העבר שלך כדי לראות אם יש להם יותר זבל שתבוא לקחת.


חנות מתנות

אתה יכול לפתוח את חנות המתנות שלך באינטרנט, כמו גם בחלון הראווה המסורתי. אבל בזמן שאני עושה הרבה קניות באינטרנט, אני מעדיף לקנות פריטי מתנה מחנות מתנות מקומית עצמאית. חנות מתנות עשויה תענוג לבקר בה. האווירה הכללית ותחושת הגילוי הופכים אותה לכיפית. אם אתה כן רוצה לנסות חנות מתנות באינטרנט הייתי מנסה לשחזר כמה שיותר את "המראה והתחושה" של חנות פיזית.

חנות מתנות זו בניו המפשייר עושה עבודה נהדרת ביצירת נושא הררי כפרי. יש להם אפילו אייל ממולא ענק!

שיפוצניק מוכשר מאוד שעבד בשבילי נאלץ לוותר על תחום העבודה הזה בגלל בעיות בריאות ולכן הוא ואשתו פתחו חנות מתנות. הם עשו הרבה דברים כמו שצריך, כולל פיתוח תוכנית, רכישת סחורה מדהימה והצגתה טובה. למעשה הוא השתמש בכמה תצוגות שנותרו שילדי השתמשו בוטיק הבגדים שלהם.

אבל הם עשו טעות קריטית אחת. הם שכרו מיקום מסחרי בכביש סואן, אך באזור שהיה בו תנועה חלשה ברגליים. כעבור כמה שנים הם עברו לרחוב הראשי בעיירה הסמוכה ועסקיהם הלכו ונעשו יפה. זוהי דוגמה מדוע חשוב לבצע עבודה טובה בכל שלב קריטי בהקמת עסק.

דבר נוסף שחבר שלי עשה טוב היה לבנות נוכחות חזקה ברשת - מה שעליך לעשות גם אם יש לך מיקום בחנות הראווה. הוא בנה אתר נחמד, פיתח את רשימת הדוא"ל שלו ועשה קצת מדיה חברתית. הנוכחות המקוונת שלו מכוונת באופן גורף להניע עסקים לחנות הראווה ולא לבצע מכירות באינטרנט.

אם אתה חושב על פתיחת חנות מתנות, שקול לבקר בכמה מתערוכות המתנות הגדולות יותר כדי לקבל רעיונות למוצרים - וכדי לקבל השראה! כשהייתי בעסקי הספרים למשל, המוצרים שלנו יוצגו בתערוכות האלה על ידי קבוצות נציגי המכירות העצמאיות שלנו ששרתו את סחר המתנות.


עסק ניקוי שטיחים/ריפודים

אל תתעלמו מניקוי שטיחים/ריפודים! זהו עסק ענק! וזה יכול להיות עסק רווחי וחוזר על עצמו, בעל הכנסה קבועה עבורך.

לפני זמן מה הוצאתי לאור ספר של דון דויר שהיה מלך חומרי ניקוי השטיחים. הוא פיתח מערכת זיכיון לניקוי שטיחים שהכילה למעלה מ -10,000 זכיינים. איך דון הצליח כל כך?

מהפגישות שלי עם דון, אני מייחס את הצלחתו המאסיבית לשני גורמים. ראשית, הוא נשאר שקוע מאוד בפרטי העסק שלו. הוא יכול היה להגיד לך בדיוק את הדרך הטובה ביותר להוציא כתמי שתן מכלבים מהשטיחים והוא ישמח להדגים כיצד לעשות זאת בעצמו.

שנית, דון היה טוב בלדמיין ולחגוג הצלחה - דבר שלמען האמת יכולתי להיות טוב יותר בו. הוא היה מאמין חזק בקביעת יעדים שאפתניים אך הניתנים להשגה לעסק שלך, כגון מכירות רבעוניות או יעדי רווח. ואז הוא האמין לחגוג את ההצלחה שלך גם אם לא ממש השגת את המטרה הספציפית שלך.

עסק לניקוי שטיחים/ריפודים הוא עדיין עסק פשוט נוסף שתוכל לפתוח ללא כל ניסיון. כן אתה יכול ללמד את עצמך במהירות כיצד לנקות שטיחים ולרפדy. ואתה לא צריך לקנות זיכיון. אך ראשית עליך ללמוד מעט כיצד להקים עסק וכיצד למשוך לקוחות. הכל בר ביצוע מאוד.


עסק לתכנון, ארגון והפקת מסיבות

שכרתי מתכנני מסיבות הן למסיבות יום הולדת לילדים והן לאירועים בקבוצות עסקיות. מכיוון שהביקוש לרוב המסיבות הוא בסוף השבוע, זהו עסק נהדר להתחיל במשרה חלקית תוך שמירה על עבודת היום שלך. יתר על כן, זה עסק נהדר להתחיל בקטן עם הצעת שירות מוגבלת מאוד ולאחר מכן להרחיב את השירותים שלך ככל שאתה גדל.

למשל למסיבות ילדים אתה יכול להתחיל רק להציע שירותי קוסם, ליצן, ציור פנים או בלונים. פגשתי אדם שניהל שירות ליצנים. הוא בעצם למד בבית ספר ליצנים. לאחר מכן, הוא החל במשרה חלקית רק עם עצמו כליצן. עם הזמן, היה לו ביקוש רב כל כך לשירותיו, עד ששכר מספר ליצנים אחרים.

הליצנים שלו מופיעים בעיקר בבר מצווה ובת מצווה. הוא גובה מעל 200 $ לשעה עבור ליצן בודד! בשביל הכסף הזה אני מתפתה להתחפש לליצן בעצמי - חוץ מזה אבא שלי וכמה ממורים בבית הספר שלי תמיד אמרו שאני ליצן!

תכנון מסיבת רעיון עסקי כפי שאתה יכול לראות אני אוהב מסיבות! תכנון מסיבות לילדים, אירועים למבוגרים או לעסקים יכול להיות עסק נהדר.

השתתפתי במסיבות ילדים, במיוחד בר ובת מצווה, עם תקציבים המתקרבים ל -10,000 דולר, ואפילו במקרה אחד, עם תקציב בטווח של 100,000 דולר. אז אתה יכול לראות שתכנון מסיבות יכול להיות עסק גדול.

תוכל גם להקים עסק מתכנן צד מלא על ידי התקשרות על כל שירותים שתזדקק להם. למשל למסיבות ילדים תוכלו לשכור שירות קייטרינג, ליצנים, קוסמים, ולהלביש שחקנים. תוכל לארגן השכרת טרמפולינות וחדרי כושר בג'ונגל. אתה יכול לשכור להקה, שירות זיקוקים ושירות רכיבה על סוסים. זו יכולה להיות מסיבה אחת גדולה וכיפית!

תכנון מסיבות הוא דוגמה מצוינת לעסק מהנה באמת ועסק נהדר להתחיל בצד. אבל אפילו אם אתה מתחיל במשרה חלקית, אתה רוצה להיות רציני לגבי זה מההתחלה. אתה רוצה לקחת את הזמן ולהקים את העסק כמו שצריך, תוך תכנון קפדני של כל היבט מראש.


איך פותחים עסק?

1. בחר את הרעיון העסקי שלך.

2. לנתח את התחרות.

3. החליטו כיצד תהיו ייחודיים.

4. כתוב את התוכנית העסקית שלך.

5. מערך מימון.

6. תן שם לעסק שלך ורשום אותו.

7. תכנן את השיווק שלך.

8. התחל לבצע מכירות.


עסק משלוחים

הביקוש לשירותי משלוחים פורח על רקע קניות ושירותים מקוונים. שירות משלוחים יכול ללבוש צורות רבות ואתה רוצה להבין בדיוק לאיזה סוג משלוחים אתה רוצה לכוון. אין לכם טנדר או רכב אחר? אל תדאג אתה יכול לשכור, לשכור או לקנות משומש זול.

לדוגמה, חלק מעסקי המשלוחים מתמקדים בשירות של אמזון. אמזון מציינת כי תוכל להרוויח הרבה כסף במיוחד אם תבנה צי של כלי רכב שעובדים עבורם. עם זאת, שמעתי גם דיווחים על אמזון שזרקה לחלוטין שירותי משלוחים כאשר הם לא היו מרוצים מרמת השירות שלהם. זו הסיבה שזו תמיד סיבה טובה לגוון את קהל הלקוחות שלך במידת האפשר.

יש גם ביקוש רב למשלוח מזון ממסעדות. ולגבי איסוף המשלוח. היום קיבלתי סט חדר שינה לבית שלי. הוא נמסר על ידי משאית משלוחים של חנות הרהיטים עצמה. אבל הרבה חברות ריהוט קטנות יותר מסכמות את המשלוחים שלהן.

גרסה נוספת היא שירות שליחים שבו אתה מספק פריטי עומס כגון מסמכים וחבילות אחרות. עוד טוויסט הוא משלוחים רפואיים כגון דגימות בדיקה, תרופות או אפילו איברים אנושיים.


עד כאן להיות צאו להקים עסק משלכם ולהגשים חלומות!


Post a Comment

חדש יותר ישן יותר